iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Help Iphone totaal dood (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4708-help-iphone-totaal-dood.html)

andtee 08-01-08 16:26

Help Iphone totaal dood
 
Wie weet er raad ?

Mijn Iphone (4gb) is volledig gecrashed !
Toen mijn batterij leeg was is hij doodgegaan

kreeg eerst alleen maar een melding, dat hij aan het laden was, (duurt uren )
dan schakelt hij naar scherm waarin hij zegt dat de iphone gerepareed dient te worden.
als hij linkt met de Itunes dan krijg ik de foutmelding 1602
(itunes opnieuw laden)
Inmiddels Itunes opnieuw geïnstalleerd maar de Iphone is niet wakker te krijgen. Ligt al een dag aan de usb lader maar doet niets


weet iemand raad ?

darkmanx 08-01-08 16:39

Alles wat dood is moet begraven worden of anders gecremeerd.....

Success!

Stiruam 08-01-08 17:04

Wat hebben we daar nou weer aan darkmanx!

Stop hem even in een Netlader en laad hem dan op als hij die error geeft rebooten en kijken of je inj recovery kan...! Ik ben bang van niet maar ik hoop het!

Veel suc6!

Greetz, Stiruam

Frits 08-01-08 17:14

@AndTee,..jij doet echt alles om je akku kapot te maken nietwaar ?!
Eerst leeg laten lopen en dan een dag aan je lader te laten hangen..... :mad: 2 dingen die je akku dus absoluut niet leuk vind,....

Mmm,.... kan je "iets" op je beeldscherm krijgen ?!
heb je recovery probeert !?
Heb je home/ aan-uit tegelijk 10 sekonden ingedrukt ?!
Itunes nieuw installeren en dan de Iphone aanhangen,..zegt Itunes iets ?!

Dat je Iphone gerepareerd moet worden is een melding welke wij niet graag zien.......

succes,.hou ons op de hoogte !

basje1 01-03-11 00:02

ik heb ongeveer het zelfde probleem, m'n ipone 3g doet helemaal niks.
Ik ben naar t-mobiel geweest voor reparatie maar en m'n garantie was echt 3 weken geleden afgelopen.
daarna ben ik naar de apple-store geweest want miss konden zij nog iets meer dan (10 sec home en hold knop indrukken maar nee,

dus mijn vraag is HELP wat kan ik doen om me ipnone weer aan de praat te brengen, desnoots zet ik er een accu in als dat de enige oplossing is.

yasinsta 01-03-11 00:36

Accu veranderen. Zo gedaan binnen 30 minuten. Koop het gewoon via ebay. Het moet wel een originele accu zijn.

serapim 01-03-11 16:17

en als je tijedens aansluiten op computer de homeknop ingedrukt houd

bij mij hielp dat

P1Nh00fD 03-03-11 19:07

Ik hoop dat er nog leven in deze discussie zit.

Mijn Iphone lijkt totaal dood. Als ik met 100% zekerheid kan zeggen dat het mijn batterij is, zet ik er morgen nog een neiwe in, is het dat echer niet, dan ben ik weer geld kwijt. het laatste wat ik zag was een wit scherm, daarna niets meer. daarvoor een apple logo, daarvoor een batterij icoon met een rood randje wat niet weg wilde, ik liep rond die tijd wel te emmeren met Greenp0ison weet niet of dat een oorzaak kan zijn?

Ik zou vreselijk blij zijn met een goed advies.

P1Nh00fD 03-03-11 20:00

Nog even ter info. Alle mogelijke (zover ik weet dan) toetsen combinaties al geprobeerd, de 10 seconden /stby/home, home en itunes, 6 sec alleen stby zijn er nog andere? Ook al proggie gebruikt zoals greenp0ison, dfu redsn0w, recboot.

020 03-03-11 20:03

Probeer is 'Exit Recovery' met Tiny Umbrella

P1Nh00fD 03-03-11 20:43

Exit recovery is helaas niet klikbaar, is greyed out. bedankt voor het meedenken trouwens :-)

Guest-201204012146 03-03-11 22:00

ziet itunes je iphone ook niet als je hem aan de pc of mac legt???

P1Nh00fD 04-03-11 07:51

Nope,
Lijkt echt geen leven meer in te zitten. Ik heb het op meerdere pc's geprobeerd. Kabeltje op andere iphone geprikt, kabel is goed. Andere telefoon op netlader geprobeerd, werkt. Ik weet het even niet meer. :-(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.