//

'gewiste' contacten nog in iphone, hoe terughalen?

'gewiste' contacten nog in iphone, hoe terughalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week ging er iets mis bij de synchronisatie van mijn iPhone met mijn (Windows)computer. Daardoor zijn alle contacten verdwenen die ik de afgelopen maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-09, 12:04
Haajee Haajee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard 'gewiste' contacten nog in iphone, hoe terughalen?

Vorige week ging er iets mis bij de synchronisatie van mijn iPhone met mijn (Windows)computer. Daardoor zijn alle contacten verdwenen die ik de afgelopen maanden via de iphone aan mijn contactenlijst heb toegevoegd. In 'contacten' resteert alleen nog de lijst van ong 3 maanden geleden.
Een deel van deze mensen staat nog wel in de lijst 'recent gebeld', en als ik ze daar aanklik wordt alle ingevoerde informatie zichtbaar (ook adres, mail etc). Het is zelfs zo dat als ik het telefoonnummer van een volledig verdwenen contact intyp, dat de iphone daar dan direct weer de naam aan koppelt en de resterende informatie ook weer terughaalt (in het overzicht 'recent gebeld'). Ik kan ze vanuit die lijst echter niet opnieuw toevoegen aan 'contacten'.
Is er een manier om deze informatie, die blijkbaar toch ergens op de telefoon bewaard is, terug te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-09, 12:20
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Ik ben bang dat alleen een backup terugzetten nog gaat helpen, tenzij je ze nog elders hebt staan (Google contacts, MobileMe etc).
  #3  
Oud 02-11-09, 12:36
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Eventueel door jailbreak via ssh je contacten terughalen. Is natuurlijk niet zeker.
  #4  
Oud 02-11-09, 13:30
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

ik heb eenzelfde soort probleem. Mijn iPhone is onlangs gerepareerd en nu ben ik al mijn contacten kwijt. Kan iemand mij zeggen wat ik kan doen om e.e.a. terug te halen. Of is dit een geval van '"jammer maar helaas"?
  #5  
Oud 03-11-09, 21:27
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niequi Bekijk bericht
ik heb eenzelfde soort probleem. Mijn iPhone is onlangs gerepareerd en nu ben ik al mijn contacten kwijt. Kan iemand mij zeggen wat ik kan doen om e.e.a. terug te halen. Of is dit een geval van '"jammer maar helaas"?
als je gewoon gesynct hebt met itunes voor je hem hebt laten repareren is het gewoon en kwestie wan opnieuw syncen met iTunes.
Als je dat niet gedaan is is het inderdaat jammer maar helaas.
  #6  
Oud 04-11-09, 08:48
Niequi Niequi is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

dat heb ik regelmatig gedaan dus ik zal eens zien of in iTunes het tabblad contacten wel is aangevinkt. Dan heb ik misschien niet de meest actuele situatie maar in ieder geval iets.
Reageren

Labels
contacten terughalen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe contacten van mijn Sim in Iphone ?! Frits iPhone algemeen 7 04-01-14 10:22
HELP! Hoe herstel je gewiste SMS-coversatie?! Peddep iPhone algemeen 1 09-03-11 20:57
Contacten, Sms geschiedenis terughalen stefanof iPhone algemeen 5 20-07-10 14:51
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? Grasmaaier Koopinformatie Nederland 6 09-04-08 21:42
[1.1.2] Hoe contacten van sim op iphone krijgen? shinobi Archief 1 23-11-07 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.