//

Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten

Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede iPhoners , Sinds afgelopen zaterdag 31-10-2009 heb ik een andere iPhone gekregen. mijn vorige verloor namelijk zwart onder het glas bij de homeknop (apart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-09, 20:00
Sanders88 Sanders88 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Breda
Berichten: 2
Exclamation Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten

Mede iPhoners ,

Sinds afgelopen zaterdag 31-10-2009 heb ik een andere iPhone gekregen. mijn vorige verloor namelijk zwart onder het glas bij de homeknop (apart verhaal) wat geen gebruikersschade was. Maar dit geheel ter zijde. De iphone heeft 1 dag gewerkt nadat ik hem alleen had geactiveerd via itunes.

Ik heb dus een nieuwe iPhone gekregen. Ik WAS dus erg blij. Maar tot mijn grote verbazing kon ik niet meer bellen/smsen of gebeld/gesmst worden nadat ik de iPhone aan mijn laptop had gehangen om een reservekopie van mijn vorige iPhone terug te zetten. Constant valt het bereik weg, geeft hij of ''zoeken'' aan linksboven waar de provider hoort te staan, of hij geeft aan ''geen service''. Als ik de sim in mijn oude toestel doe (nokia 6300) ben ik gewoon bereikbaar en kan ik bellen/smsen. Ik snap het niet meer....

Nu heb ik inmiddels al 4 of 5 geprobeerd om via i-tunes de iPhone te herstellen in de hoop dat hij het dan weer zou doen. Maar helaas, dit mocht niet baten. Voor dat ik terug ga naar de winkel wil ik toch even jullie advies of misschien wel oplossingen horen.

Mochten jullie meer info willen hebben, hoor ik dat graag van jullie!

Als jullie denken dat ik gewoon moet terug gaan naar de winkel, meldt dat dan ook even aub!! THNX

Laatst gewijzigd door Sanders88; 02-11-09 om 21:19. Reden: Aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-09, 20:06
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Herstellen als een nieuwe en niet je reservekopie terug zetten, gaat het dan wel goed ?
__________________

  #3  
Oud 02-11-09, 20:08
Sanders88 Sanders88 is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Breda
Berichten: 2
Standaard

Nee, helaas ook niet. Heb ik ook verschillende keren geprobeerd tot nu toe.

Is er een mogelijkheid om i-tunes te resetten of iets dergelijks? Dat i-tunes denkt dat er nog nooit een apple product op aangesloten is. Dus alles uit de bibliotheek te halen e.d.

Dan zal ik waarschijnlijk i-tunes moeten uninstallen en opnieuw moeten installeren denk ik??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps komen niet vanaf de reserve kopie op de iPhone zipzip iTunes 0 09-09-10 23:53
kan niet reserve kopie maken!!! memo06 Archief 6 17-04-10 10:36
Reserve kopie terugzetten henkiphone iTunes 9 29-12-09 22:04
Reserve kopie jorishetbengeltje iPhone algemeen 1 28-12-08 17:33
Windows: Reserve Kopie na 12 uur niet klaar Michaelhu iTunes 5 19-09-08 08:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.