//

Outlook probleem

Outlook probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Normaal gesproken kun je bij Outlook via Opties - Machtigingen rechten geven aan mensen zoals lezen wijzigen enz. enz. Dat gebeurt bij mijn stageplaats ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-08, 10:12
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation Outlook probleem

Hallo,

Normaal gesproken kun je bij Outlook via Opties - Machtigingen rechten geven aan mensen zoals lezen wijzigen enz. enz. Dat gebeurt bij mijn stageplaats bij elk account, maar er is 1 account waarbij dat niet lukt.

Zodra ik rechten geef (vanaf haar account) aan een bijv. mijzelf om in haar agenda te kunnen kijken (lees rechten) en ik klik op OK en ik sluit Outlook af en open deze weer en ik kijk bij haar bij Opties - Machtigingen dan staat de gebruiker aan wie ik rechten gegeven heb er wel in maar dan staan de rechten op GEEN i.p.v lezen o.i.d

kan iemand mij hiermee helpen? weet iemand waar het aan ligt dat het ALLEEN bij haar outlook zo gebeurt? haar profiel is 3x opnieuw aangemaakt en vervolgens bij outlook nog een x geprobeert maar het lukt steeds niet. De rechten die gegeven worden om in haar Agenda te kijken veranderen steeds in GEEN.

Alvast bedankt..!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 10:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Hallo,

Normaal gesproken kun je bij Outlook via Opties - Machtigingen rechten geven aan mensen zoals lezen wijzigen enz. enz. Dat gebeurt bij mijn stageplaats bij elk account, maar er is 1 account waarbij dat niet lukt.

Zodra ik rechten geef (vanaf haar account) aan een bijv. mijzelf om in haar agenda te kunnen kijken (lees rechten) en ik klik op OK en ik sluit Outlook af en open deze weer en ik kijk bij haar bij Opties - Machtigingen dan staat de gebruiker aan wie ik rechten gegeven heb er wel in maar dan staan de rechten op GEEN i.p.v lezen o.i.d

kan iemand mij hiermee helpen? weet iemand waar het aan ligt dat het ALLEEN bij haar outlook zo gebeurt? haar profiel is 3x opnieuw aangemaakt en vervolgens bij outlook nog een x geprobeert maar het lukt steeds niet. De rechten die gegeven worden om in haar Agenda te kijken veranderen steeds in GEEN.

Alvast bedankt..!!
Probeer het eens op een andere PC. Misschien zit het register op haar PC op slot, waardoor de wijzigingen niet doorgevoerd worden.
Het kan ook zijn dat haar Windows profiel beschadigd is.
  #3  
Oud 09-01-08, 10:45
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Probeer het eens op een andere PC. Misschien zit het register op haar PC op slot, waardoor de wijzigingen niet doorgevoerd worden.
Het kan ook zijn dat haar Windows profiel beschadigd is.
Haar windows profiel is 3x opnieuw aangemaakt, en ze werkt niet op een PC maar op een terminal server client..
  #4  
Oud 09-01-08, 10:49
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Haar windows profiel is 3x opnieuw aangemaakt, en ze werkt niet op een PC maar op een terminal server client..
Okay! Citrix, of zo?
Dan zou ik het meer in haar profiel op de Exchange server zoeken.
  #5  
Oud 09-01-08, 10:52
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Okay! Citrix, of zo?
Dan zou ik het meer in haar profiel op de Exchange server zoeken.
en naar wat moet ik precies kijken als ik haar profiel op de exchange server heb gevonden? Haar profiel is 3x vernieuwd en 3x is het niet gelukt de rechten te behouden die zij aan een ander geeft om in haar agenda te kijken.
  #6  
Oud 09-01-08, 11:05
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
en naar wat moet ik precies kijken als ik haar profiel op de exchange server heb gevonden? Haar profiel is 3x vernieuwd en 3x is het niet gelukt de rechten te behouden die zij aan een ander geeft om in haar agenda te kijken.
Echt veel verstand heb ik niet van Exchange/Outlook, maar je zou eens kunnen proberen om Outlook te herstarten direct na het wijzigen van de machtigingen.
  #7  
Oud 09-01-08, 11:42
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

en weet jij misschien iets over het vernieuwen van haar postbus zonder dat ze iets kwijt raakt (dus dat alle contactpersonen, mails e.d blijven staan)?

hoe je postbus gegevens veilig kunt stellen en vervolgens opnieuw eentje aan kunt maken en deze gegevens importeren o.i.d?
  #8  
Oud 09-01-08, 11:44
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Je zou PST bestanden kunnen aanmaken. Die later weer toevoegen onder "gegevensbestandbeheer".
  #9  
Oud 09-01-08, 13:37
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Dit werkt inderdaad, ik heb het bij mijzelf getest (PST-bestand maken) en alles is gelukt alleen nu nog even als de mevrouw tijd heeft bij haar toepassen vervolgens opnieuw proberen machtigingen te geven en hopen dat het DAN wel lukt.

PS: waarom is dit naar E-mail verplaatst.. E-mail is toch voor e-mail op de iphone.. mijn vraag heeeft niks met de iphone te maken.. dit was dus eigenlijk een offtopic van mij en die hoort bij Chat?

Laatst gewijzigd door DertKesh; 09-01-08 om 13:39.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sync probleem: alleen van outlook naar iPhone Michiel C iTunes 12 11-10-10 15:13
Probleem MobileMe en outlook DutchSecret iTunes 1 08-05-09 16:22
probleem met Outlook agenda haneli iTunes 0 26-04-09 02:01
Sync probleem met Outlook berry80 iTunes 2 31-07-08 13:58
dringend probleem met outlook sync okayoz iTunes 0 21-04-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.