iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Push Fix (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/47563-push-fix.html)

De Generaal 24-12-09 15:03

// Samengevoegd

In het vervolg graag de zoekfunctie gebruiken aub.

XanderSnelder 25-12-09 12:38

Http/1,1 404 not found
 
Als ik push fix&youtube op cydia wil installeren staar er: HTTP/1,1 404 NOT FOUND. Oplossing?

De Generaal 25-12-09 13:01

// Samengevoegd.

Kun je misschien iets duidelijker zijn? Waar gaat het nu precies fout? Voordat je Push Fix & Youtube wilt installeren, moet je via Cydia de repo waar deze instaat wel eerst installeren.

Open Cydia > Manage > Sources > Edit > Add > http://cydia.iphoneil.net/

Als je deze hebt toegevoegd, dan moet je de Push Fix & Youtube even opnieuw zoeken en vervolgens installeren.

XanderSnelder 25-12-09 13:12

Ja alles gaat goed, maar als ik op install druk en dan confim dan gaat hij intalleren er staat dan running en dan staat er HTTP/1,1 404 NOT FOUND ik probeer wel een foto te plaatsen met een voorbeeld.

Ik weet niet hoe het me is gelukt maar YouTube doet het weer!
Toch bedankt! ;)

Puck210480 25-12-09 13:42

Ik heb ook via cydia de pushfix en youtube geïnstalleerd, maar push werkt nog steeds niet? iemand een idee..

Jan-Peter 27-12-09 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 397393)
// Samengevoegd.

Kun je misschien iets duidelijker zijn? Waar gaat het nu precies fout? Voordat je Push Fix & Youtube wilt installeren, moet je via Cydia de repo waar deze instaat wel eerst installeren.

Open Cydia > Manage > Sources > Edit > Add > http://cydia.iphoneil.net/

Als je deze hebt toegevoegd, dan moet je de Push Fix & Youtube even opnieuw zoeken en vervolgens installeren.

Werkt http://cydia.iphoneil.net niet meer?

Ik heb het geinstalleerd maar kan via de zoekfunctie pushfix (of push fix) niet meer vinden en aldus ook niet installeren.

Is er een andere oplossing?

Mijn push email werkt wel maar Youtube niet!

De Generaal 27-12-09 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Peter (Bericht 397914)
Werkt http://cydia.iphoneil.net niet meer?

Ik heb het geinstalleerd maar kan via de zoekfunctie pushfix (of push fix) niet meer vinden en aldus ook niet installeren.

Is er een andere oplossing?

Mijn push email werkt wel maar Youtube niet!

Als je naar Manage > Sources gaat daar even de repo op zoeken. Als het goed is zou Push Fix dan moeten verschijnen.

Jan-Peter 27-12-09 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 397939)
Als je naar Manage > Sources gaat daar even de repo op zoeken. Als het goed is zou Push Fix dan moeten verschijnen.

Helaas, Push Fix zit er echt niet tussen!

De repo is wel geïnstalleerd....

De Generaal 27-12-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan-Peter (Bericht 397947)
Helaas, Push Fix zit er echt niet tussen!

De repo is wel geïnstalleerd....

Na zelf even de repo te hebben bekeken, kan ik bevestigen dat Push Fix er niet meer tussen staat. Denk dat je voorlopig even pech hebt..

SergioEdelman 27-12-09 20:32

Ohh, hij doet het wel met PING nu opeens! Maar met andere niet zover ik weet? Help! (A)?

joepert 27-12-09 22:41

youtube kan geen verbinding maken gevorderd
 
Hallo,

Ik heb een iphone 1e gen. met o.s. 3.2.1.
Mijn youtube kan geen verbinding meer maken en er zijn geen pushberichten,
nu heb ik gehoord dat er via cydia een push & youtube Fix te downloaden is via source iphoneil.net of fishbone.ge.

Via iphoneil.net is er geen push fix te vinden
en via fishbone kan ik er wel 1 vinden alleen na een reboot geeft hij constant aan dat er een update voor is. Na het installeren van de fix van fishbone doet youtube het heel even maar na 10 min. kan hij geen verbinding meer maken.

bovendien moet ik na elke reboot mij Wi-Fi gegevens en mail info enzo weer opnieuw ingeven.. niet handig dus.. weet er iemand of ik via een andere source nog een goede fix kan vinden voor dit probleem? :confused:

Alvast bedankt voor de moeite!!

Greetzz,

Joepert

King1987 27-12-09 22:43

\\Topic's samengevoegd. Er zijn nog meer topic's te vinden over dit onderwerp.

joepert 27-12-09 23:05

:D laat maar,

Via cydia de pushfix.info source geïnstalleerd en werkt probleemloos..
Voor diegenen met hetzelfde probleem;

Check deze site: Cydia.pushfix.info

Moet het probleem oplossen!

Succes ermee!

omehar 30-12-09 10:44

Een tweetal vragen;
Vraag 1: Ik heb push fix geinstalleerd via cydia (werkt goed) maar ik heb gelezen dat hier mogelijk problemen van kunnen komen omdat iedereen dezelfde file gebruikt. Weet iemand hier meer over. Wat zijn exact de gevolgen en is het aan te raden om dan toch maar via Cydia.pushfix.info te installeren?

Vraag 2: in dit topic lees ik verschillende keren dat mensen niet zo happig zijn voor open SSH benodigd om Cydia.pushfix.info te installeren. Maar SSH kun je daarna toch gewoon weer uitzetten?

SNB 04-01-10 16:20

Pushfix.info thanks jongens! deze had ik hard nodig!

SweexNL 04-01-10 19:21

Maar tot nu toe geen gratis werkende fix te verkrijgen?

Fool 08-01-10 13:26

Bij werkt het ook super, snel en betaalbaar helemaal goed!

martijn332 09-01-10 12:08

welke m0ng001 gaat hier nou geld voor vragen....
is er geen een source die nog de oude GRATIS push fix heeft die op iphoneil stond?

Michel15 09-01-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 (Bericht 403032)
welke m0ng001 gaat hier nou geld voor vragen....
is er geen een source die nog de oude GRATIS push fix heeft die op iphoneil stond?

Die push fix werkt niet omdat veel mensen dat hetzelfde certificaat gebruiken.

martijn332 09-01-10 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 403034)
Die push fix werkt niet omdat veel mensen dat hetzelfde certificaat gebruiken.

hij werkte bij mij altijd...

Wesley070 12-01-10 14:42

Welke van de 3 moet je nou precies installeren?

Ik kan de eerste 2 niet installeren, de 3e wordt automatisch geinstalleeerd alleen ik krijg nog steeds geen pushberichten (behalve van mn mail)

ronald24e 12-01-10 15:28

Waarom kun je de eerste 2 niet installeren? Is mij wel gelukt namelijk(de eerste dan)

barby74 13-01-10 11:00

Ik heb mijn telefoon gejailbreakd met Blackra1n en geunlocked met Snow. Nu krijg ik geen pushberichten meer. Heb alles al geprobeerd via Cydia en Pushfix.info, maar dat loopt op niets uit. Bij het eerste was ik zelfs mijn 3G-verbinding kwijt.
Ik heb eigenlijk alle internetsites afgespeurd en ook dit forum, maar kom er niet uit.
Wie kan mij helpen. Wil graag whatsapp en hyves push berichten krijgen!
Alvast bedankt degene die met de gouden tip komt!

NoZ 13-01-10 11:12

Heb gisteren een 'push certificate' gekocht via Pushfix.info. Via Cydia de source geimporteerd en de package 'Pushfix 2.0' geinstalleerd.

Ik heb een iPhone 2G en push notifications werkt nu perfect!

zerocool 19-01-10 15:29

Op pushfix.info kun je voor ongeveer 4,50 euro je IMEI code opgeven en een uniek certificaat aan laten maken. Heb dit zelf ook gedaan en dit werkt echt perfect!

iKobus 19-01-10 16:17

Wat is er nou zo erg aan 4,50 euro betalen voor een 100% werkende pushfix?? Iedereen geeft kapitalen uit aan allerlei onzinnige apps in iTunes en dan loopt men te zanikken dat iemand die een briljante oplossing gevonden heeft hier een vergoeding voor vraagt... Geloof me, alle andere pushfixes in Cydia zijn een 'waste of time'!

Nikos1984 19-01-10 22:40

ik heb een iphone 3G 16GB en mijn push werkte ook niet. In plaats van geld te spenderen heb ik eerst het volgende gedaan (wat bij mij geresulteerd heeft in werkende push notificaties):
- Herstel iPhone met officiele apple FW 3.1.2. met T-Mobile SIM erin
- Jailbraken met blackra1n
- Unlocken met blacksn0w (zit bij blackra1n in)

Nogmaals, bij mij heeft dit gewerkt, maar kan niet garanderen dat dit bij iedereen werkt... Vind het op zn minst de moeite waard om te proberen aangezien het niks kost (blijf toch hollander he..?! :P)

King1987 19-01-10 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 (Bericht 406883)
ik heb een iphone 3G 16GB en mijn push werkte ook niet. In plaats van geld te spenderen heb ik eerst het volgende gedaan (wat bij mij geresulteerd heeft in werkende push notificaties):
- Herstel iPhone met officiele apple FW 3.1.2. met T-Mobile SIM erin
- Jailbraken met blackra1n
- Unlocken met blacksn0w (zit bij blackra1n in)

Nogmaals, bij mij heeft dit gewerkt, maar kan niet garanderen dat dit bij iedereen werkt... Vind het op zn minst de moeite waard om te proberen aangezien het niks kost (blijf toch hollander he..?! :P)

Werkt inderdaad, had dit al gepost op het forum met mn at&t simkaart. Logisch te verklaren ook, in Blackra1n zit een fout qua activatie, als je met de orginele simkaart activeerd heb je dat niet.

rafaelisgoed 21-01-10 20:19

maar ik heb de nieuwste ipod touch, en heb hem niet gejailbreakt
toch doet bij mij de push het niet. terwijl hij het bij mijn vrienden wel gewoon doet zonder er wat aan gedaan te hebben.
Moet ik ook dan zo'n certificaat kopen, of zit er gewoon ergens een fout in me ipod?
en is zo'n certificaat zeg maar altijd geldig? of heb je om de zoveel tijd een nieuwe nodig?

Nick16gb 23-01-10 10:48

Hi,

Ik had Push met Push Fix werkend op m'n iPhone. Nu heb ik onlangs SBSettings geinstalleerd en ik weet niet of het hierdoor komt, maar nu werken meerdere instellingen niet meer (bv Quickreply) en dus Push berichten. Ik krijg nu de melding: 'Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken'

Ik heb nog geprobeerd of het uit zou maken om SBSettings de deinstalleren en de telefoon te rebooten. Hij is opnieuw gesynct met iTunes.

Enig idee?

Thanks,
Nick

chapp 23-01-10 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 (Bericht 406883)
ik heb een iphone 3G 16GB en mijn push werkte ook niet. In plaats van geld te spenderen heb ik eerst het volgende gedaan (wat bij mij geresulteerd heeft in werkende push notificaties):
- Herstel iPhone met officiele apple FW 3.1.2. met T-Mobile SIM erin
- Jailbraken met blackra1n
- Unlocken met blacksn0w (zit bij blackra1n in)

Nogmaals, bij mij heeft dit gewerkt, maar kan niet garanderen dat dit bij iedereen werkt... Vind het op zn minst de moeite waard om te proberen aangezien het niks kost (blijf toch hollander he..?! :P)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 406898)
Werkt inderdaad, had dit al gepost op het forum met mn at&t simkaart. Logisch te verklaren ook, in Blackra1n zit een fout qua activatie, als je met de orginele simkaart activeerd heb je dat niet.

Mijn dank is groot. Dit was voor mij de gouden tip!

barby74 23-01-10 22:10

Nou, van de week een certificaat gekocht en alles werkte.....tot vandaag, want nu doet ie het niet meer. Iemand een idee waarom niet?

McWally 30-01-10 11:39

ik heb precies hetzelfde, push fix gekocht; werkTE. Nu drie dagen nada noppes niks, zelfs mail niet meer. WTF zit deze push nerd soms tickets dubbel te verkopen?? Of is er iets anders hoe waarom. En helaas ik bezit geen T-mob sim. Ik hoop dat Blackra1n een keer zijn fout toegeeft en dit ook aanpast als ie zo slim is als hij zegt en de Playstation hack even laat liggen.

zerocool 30-01-10 12:27

Heb je nog iets nieuws geinstalleerd? Ik had dit na de installatie van auto silent.. Na een keer uit en aan zetten werkte de berichtomgeving wel weer.

barby74 30-01-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zerocool (Bericht 410669)
Heb je nog iets nieuws geinstalleerd? Ik had dit na de installatie van auto silent.. Na een keer uit en aan zetten werkte de berichtomgeving wel weer.

bij werkt het nu ook weer. Maar vraag me niet hoe????

Maurice 31-01-10 12:28

Dit heeft mij geholpen om push te activeren op een gejailbreakte en geunlockte iPhone 3GS met firmware 3.1.2 :D

Hussie 31-01-10 13:32

Ik heb een 3GS ( week 52 ) en geen problemen.

Puck210480 01-02-10 16:01

Kan iemand mij uitleggen hoe je een certificaat kunt kopen voor 4 euro en dan kunt installeren?

Tamaartje1982 06-02-10 18:11

Hallo Allemaal ;)
Sinds gisteren ben ik ook een trotste bezitter van een Iphone 3gs.
Vandaag wilde ik de Push Fix toepassen maar deze kon ik niet meer vinden.

Daarna werkt Youtube weer, en ook kom ik in Knocking Video (wat het eerst niet deed) maar mijn push werkt nog steeds niet. Als ik bijv uit Whatsapp ga en een berichtje ontvang, dan krijg ik daar geen melding van. Ook kan iemand mijn video wel zien in Knocking Video maar ik kan die persoon niet 'knocken'. De push werkt dus niet, terwijl bij 'Berichtgeving' wel alles aan staan.
Iemand die bekend is met dit probleem? Of een andere optie heeft?

*sorry voor het omhoog schoppen van dit topic, ik had niet op de datum gelet *bloos* *

Jeremia 25-03-10 22:10

Oke, ik heb deze hele topic doorgelezen. Ik heb een iphone 3G 16GB, Jailbreaked en mijn pushberichten werken niet. Op welk manier verlies ik mijn apps/muziek/contacten NIET. Ik word al een beetje ziek van mijn telefoon :-(

Alvast bedankt!

Greets,,,
Jerr


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.