iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Push Fix (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/47563-push-fix.html)

borgqueenx 04-11-09 21:07

Push Fix
 
ik heb net pushfix.info gebruikt om push eindelijk weer te laten werken op mn iphone 3gs. werkt perfect.

volgens de site geeft het je iphone een uniek certificaat waardoor je gewoon push kan gebruiken. net geinstalleert opnieuw gestart, en werkt prima meteen:)

het kost alleen wel 4 euro...

Timmeh_ 04-11-09 21:21

// Verplaatst naar Tips en Tweaks.

belgiumiphone 12-11-09 22:49

Is er standaard op de 3gs een bug met het push systeem of zo?

jurrian 14-11-09 15:58

Ik heb dit ook gedaan en alles werkt perfect. Voor 4 euro een prima oplossing :)

Dennis² 14-11-09 22:02

Idd, ik heb ook een certificaat gekocht en het werkt prima op mijn 2G. :)

andre janssen 15-11-09 17:48

Bij mij werkt push niet bij bijvoorbeeld nimbuzz. Ik ben nog maagd op iphonegebied en heb hem pas sinds 2 dagen, netjes via T-Mobile, via itunes geactiveerd en niet gejaildingest (weet niet eens wat dit en wat je er mee kunt)

Is deze pushfix voor mij ook een mogelijke oplossing en zo ja waar haal ik dit en hoe die ik dit. (zoals ik al zei, in ben maagd)

De Generaal 15-11-09 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andre janssen (Bericht 383999)
Bij mij werkt push niet bij bijvoorbeeld nimbuzz. Ik ben nog maagd op iphonegebied en heb hem pas sinds 2 dagen, netjes via T-Mobile, via itunes geactiveerd en niet gejaildingest (weet niet eens wat dit en wat je er mee kunt)

Is deze pushfix voor mij ook een mogelijke oplossing en zo ja waar haal ik dit en hoe die ik dit. (zoals ik al zei, in ben maagd)

Om te beginnen;'jaildingessen' ;). Je moet je iPhone eerst jailbreaken, en vervolgens moet je uit de repo http://cydia.iphoneil.net deze Push Fix installeren.

alid88 01-12-09 00:04

wat is mis met Push fix?

dnmark 01-12-09 09:27

Push fix via Cydia werkte bij mij niet. Heb gisteren via ook via pushfix.info nieuwe certificaten besteld, nu werkt het perfect. Is die 4 euro meer dan waard :D

Azazel 01-12-09 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andre janssen (Bericht 383999)
Bij mij werkt push niet bij bijvoorbeeld nimbuzz. Ik ben nog maagd op iphonegebied en heb hem pas sinds 2 dagen, netjes via T-Mobile, via itunes geactiveerd en niet gejaildingest (weet niet eens wat dit en wat je er mee kunt)

Is deze pushfix voor mij ook een mogelijke oplossing en zo ja waar haal ik dit en hoe die ik dit. (zoals ik al zei, in ben maagd)

Ligt push wel aan bij jou?
Settings > berichtgeving

Lijkt me maar raar dat push niet werkt bij een nieuwe (niet gejailbroken) iphone.

iKobus 01-12-09 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 379672)
ik heb net pushfix.info gebruikt om push eindelijk weer te laten werken op mn iphone 3gs. werkt perfect.

volgens de site geeft het je iphone een uniek certificaat waardoor je gewoon push kan gebruiken. net geinstalleert opnieuw gestart, en werkt prima meteen:)

het kost alleen wel 4 euro...

Ik begrijp dat je om deze methode toe te passen SSH moet activeren.
Of zijn er nog andere manieren? Push Fix via de iphoneil repo werkt bij mij
i.i.g. niet! Ben alleen niet zo happig op open SSH...

friki 02-12-09 09:23

die pushfix.info werkt met openssh? Kan je dat daarna weer uitzetten? zo ja hoe dan?
en heeft iemand een uitleg hoe je precies moet werken met pushfix.info. Staat wel op de site maar begrijp ik dat je de tel helemaal moet terugzetten naar zn reservekopie zonder jailbreak?

friki 02-12-09 09:42

nog ff een vraagje.....hoevaak kan je het certificaat gebruiken als bv het de eerste keer niet werkt? moet je dan een nieuwe kopen?
bedankt

iKobus 02-12-09 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friki (Bericht 389619)
die pushfix.info werkt met openssh? Kan je dat daarna weer uitzetten? zo ja hoe dan?
en heeft iemand een uitleg hoe je precies moet werken met pushfix.info. Staat wel op de site maar begrijp ik dat je de tel helemaal moet terugzetten naar zn reservekopie zonder jailbreak?

@friki Je kunt Open SSH installeren via Cydia, dan de push fix doen (werkte perfect bij mij, die van pushfix.info!) en daarna in Cydia > packages Open SSH weer verwijderen. Je hebt dus maar een kwartiertje Open SSH nodig.
Als je je push notifications wilt fixen is dit de enige manier!

friki 02-12-09 10:53

@ Ikobus,

dank voor je supersnelle reactie! Ik had ook bij sbsettings de pushbutton geinstalleerd. Op pushfix.info staat dat het dan niet kan werken. Heb jij daar ervaring mee? En als het niet werkt, kan ik mijn iphone dan restoren en hetzelfde certificaat gebruiken?
dank je!

iKobus 02-12-09 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friki (Bericht 389636)
@ Ikobus,

dank voor je supersnelle reactie! Ik had ook bij sbsettings de pushbutton geinstalleerd. Op pushfix.info staat dat het dan niet kan werken. Heb jij daar ervaring mee? En als het niet werkt, kan ik mijn iphone dan restoren en hetzelfde certificaat gebruiken?
dank je!

@friki Klopt! Ik heb voor de zekerheid een restore gedaan, om zeker te weten dat het zou werken. Ik had nml. ook die toggle voor SBSetttings geinstalleerd... En inderdaad! Ik ben geen held met Terminal maar dit ging kinderlijk eenvoudig aan de hand van de instructies op z'n website. :d

friki 02-12-09 11:38

thnx!
Dus een restore via itunes. Dan ben je al je apps weer kwijt die je daarna hebt geinstalleerd? En dan weer opnieuw de jailbreak via blackra1n. Cydia installeren en dan pushfix.info uitvoeren zoals beschreven staat op de site?
bedankt!

iKobus 02-12-09 11:43

Tja, het is ff werk maar dan heb je ook wat! En dat allemaal door die ellendige Push Toggle van SBSettings.... Succes ermee!

friki 02-12-09 11:46

dank je wel Ikobus!Super bedankt voor je hulp!

heb je trouwens een handleiding om te restoren?

WDS001 02-12-09 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door friki (Bericht 389671)
dank je wel Ikobus!Super bedankt voor je hulp!

heb je trouwens een handleiding om te restoren?

Om te restoren moet je enkel je iPhone aansluiten op iTunes en op herstel klikken ;) Handleidingen om opnieuw te jailbreaken vind je in onze wiki.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.