//

Exchange agenda, contacts, public folders en gmail

Exchange agenda, contacts, public folders en gmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Mijn baas heeft een iPhone 3G en wil het volgende ingesteld hebben: Wij hebben een exchange server 2003 draaien, zijn iPhone synct met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-09, 15:04
silenttoxin silenttoxin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard Exchange agenda, contacts, public folders en gmail

Hey mensen,

Mijn baas heeft een iPhone 3G en wil het volgende ingesteld hebben:

Wij hebben een exchange server 2003 draaien, zijn iPhone synct met deze server (mail, agenda en contacts), alleen heeft hij verschillende contact folders (werk, thuis enz.) en agenda's. Wat er nu gebeurt is dat er maar 1 agenda synct en alle contactfolders in 1 mapje komen op zijn iPhone, dit wil hij niet hij wil dat gewoon die mapjes ook op zijn iPhone komen ipv dat alles in 1 map terecht komt.

Ook wil hij de agenda en contactpersonen van de public folders gesynct hebben met zijn agenda en contactpersonen op z'n iphone en dat ook deze contacts weer in een andere folder komen.

Als laatste heeft hij ook nog een gmail account met de daarbij horende agenda en contactpersonen en ook deze wil hij gesynt hebben met zijn iPhone.

Dit alles wil hij ook nog eens gesynct hebben over the air en dus niet zijn iPhone aan hoeven sluiten op een pc.

Pfff het is nog al wat en aangezien ik geen verstand van iPhones heb en ik daarom dus ook niet weet of dit allemaal mogelijk is deze vraag aan jullie in de hoop dat jullie het wel weten (ga ik wel van uit).

Alvast hardstikke bedankt grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-09, 15:44
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Public Folders gaat volgens mij niet lukken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen sync van Exchange contacts douven iTunes 1 19-08-10 18:12
Exchange 2007 Synchronisatie - Public Folders gjslot iTunes 0 01-02-10 16:59
Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? koekjedebij iPhone algemeen 4 11-10-09 21:43
Synchen met gmail contacts: dubbele namen slimke iTunes 0 27-07-09 12:20
Exchange contacts overzetten naar Adresboek Pierre iPhone algemeen 3 17-12-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.