Iphone traag, kwil herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een geunlockte iphone 1.1.1, maar de laatste tijd werkt hij heel erg traag. Als ik gebeld word blijft de slide hangen enzo, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone traag, kwil herstellen
Ik heb een geunlockte iphone 1.1.1, maar de laatste tijd werkt hij heel erg traag. Als ik gebeld word blijft de slide hangen enzo, ik denk omdat ik er teveel rotzooi op heb gezet. Mijn vraag is iig: kan ik mn iphone gewoon via itunes herstellen en is mijn telefoon dan nog gewoon simlockvrij? Moet ik nog mn nummers veilig stellen, en kan ik mn smsjes nog veiligstellen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
die rotzooi zou je toch gewoon moeten kunnen uninstallen?
|
|
|||
|
|||
Ja heb ik ook gedaan, maar na mijn idee is mijn telefoon door al deze software traag geworden. Misschien dat dit ook een andere oorzaak heeft. IIg ik denk dat ik er verstandig aan doe om hem te herstellen...
|
|
||||
|
||||
Je iPhone is dan nog steeds simlock vrij, je hoeft hem alleen nog te jailbreaken.
Nummers zou ik voor de zekerheid veilig stellen, want hier is 't ook al een keer misgegaan. Sms'jes zijn als het goed is te backuppen, gebruik anders even Google of de zoekfunctie, maar er was volgens mij een manier voor.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iphone traag | thewitten | Archief | 1 | 03-02-10 14:18 |
iPhone OS 3.0 traag | ringojim | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 22:23 |
Iphone (2g) Traag | blik | iPhone algemeen | 4 | 10-04-09 15:53 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|