iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Icoontje verdwenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/47730-icoontje-verdwenen.html)

StevenVW 07-11-09 08:08

Icoontje verdwenen
 
Allen,

Ik had vroeger een gejailbreakte iPhone 2G met daarop de SBSettings. Met die SBSettings had ik een dock aangemaakt met o.a. het icoontje van de facebook-app erop (er is een soort minidock in SBSettings). Daardoor verdwijnt het icoontje van je springboard en komt het op de SBSettings dock te staan.
Nu ben ik onlangs overgestapt op een iPhone 3GS, die ik niet gejailbreakt heb. Als ik nu de backup van de oude op de nieuwe zet, staat de facebook app er wel op, alleen niet het icoontje, dat kan ik in iTunes wel verplaatsen van pagina naar pagina van hetspringboard, maar op de iphone zelf is het niet zichtbaar.
Iemand een idee hoe ik dat kan terugkrijgen? Ik wil liever niet jailbreaken aangezien dat problemen geeft met push.

Michel15 07-11-09 10:40

Probeer eens herstel beginschermindeling

StevenVW 07-11-09 10:55

Helaas pindakaas :-(

WDS001 07-11-09 10:56

Opnieuw jailbreaken en ervoor zorgen dat het Facebook-icoon zichtbaar wordt? Daarna kan je dan gewoon herstellen en blijft het icoon hopelijk zichtbaar.

keesdr 07-11-09 21:24

Pictogrammen verdwenen
 
Hallo,

Ik opende cydia op mijn iphone 3.2.1 jailbreaked en toen ik daaruit ging zijn een aantal pictrogrammen verdwenen uit mijn mainboard.
Zelfs die 4 wat onderin staat staat nu alleen nog

Telefoon en Safari

Email en Ipod zijn verdwijnen.

Ook andere pictogrammen zijn verdwenen zoals Appstore
Calculator en Maps en nog een paar.

Ik heb herstel begin scherm indeling maar geen resultaat.

Wie kan me verder helpen?

WDS001 07-11-09 21:27

Al een reboot of harde reset geprobeerd?

keesdr 07-11-09 22:17

Ik heb zojuist een alle instellingen gereset. Maar toch nog steed de pictogrammen weg. Reboot bedoel je opnieuw opgestart? Ja, zeker 10x aan en uit gezet.

King1987 08-11-09 01:17

Topic's samengevoegd

kal_el 08-11-09 01:45

zeker weten dat je de iconen niet hebt verborgen accidenteel?

ButcherJF 08-11-09 09:07

Een oude truc: zet beperkingen eens aan, reboot, zet ze weer uit en reboot nog eens. Baat het niet.....

keesdr 08-11-09 11:07

Het zou kunnen dat ik ze verborgen heb perongeluk. Hoe maak je dat ongedaan dan?


Ik ga die truc is doen.

wim66 08-11-09 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVW (Bericht 380752)
Allen,

Ik had vroeger een gejailbreakte iPhone 2G met daarop de SBSettings. Met die SBSettings had ik een dock aangemaakt met o.a. het icoontje van de facebook-app erop (er is een soort minidock in SBSettings). Daardoor verdwijnt het icoontje van je springboard en komt het op de SBSettings dock te staan.
Nu ben ik onlangs overgestapt op een iPhone 3GS, die ik niet gejailbreakt heb. Als ik nu de backup van de oude op de nieuwe zet, staat de facebook app er wel op, alleen niet het icoontje, dat kan ik in iTunes wel verplaatsen van pagina naar pagina van hetspringboard, maar op de iphone zelf is het niet zichtbaar.
Iemand een idee hoe ik dat kan terugkrijgen? Ik wil liever niet jailbreaken aangezien dat problemen geeft met push.

Oplossing lijkt mij; verwijder de facebook app uit iTunes en synchroniseer dan.
Installeer Facebook daarna opnieuw via je telefoon.

OiP 08-11-09 12:28

Inderdaad. Even verwijderen en opnieuw installeren?

Had laatst ook een soortgelijk geval. Had vroeger, toen iPhone nog gejailbreaked was, een toggle aanstaan in Supreme preferences die ervoor zorgde dat een app verdween indien je er dubbel op tikte.
Gisteren toevallig 2x op de safari app getikt waardoor hij raar maar waar verdween. Na een harde reset was die er gelukkig weer.

Nick.Boers 28-01-10 00:53

Oud Topic maar hoe heb je dit opgelost bij mij is e mail en ipod ook weg.

Alvast bedankt ;)

Nick.Boers 28-01-10 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keesdr (Bericht 381057)
Hallo,

Ik opende cydia op mijn iphone 3.2.1 jailbreaked en toen ik daaruit ging zijn een aantal pictrogrammen verdwenen uit mijn mainboard.
Zelfs die 4 wat onderin staat staat nu alleen nog

Telefoon en Safari

Email en Ipod zijn verdwijnen.

Ook andere pictogrammen zijn verdwenen zoals Appstore
Calculator en Maps en nog een paar.

Ik heb herstel begin scherm indeling maar geen resultaat.

Wie kan me verder helpen?

Oud Topic maar hoe heb je dit opgelost bij mij is e mail en ipod ook weg.

Alvast bedankt ;) https://forum.iculture.nl/images/misc/progress.gif


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.