iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   RTL Gemist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/47975-rtl-gemist.html)

Shorty007 07-11-09 12:30

online video's afspelen op de iphone
 
Hoi,
Ik volg via twitter o.a. `rtl Nieuws. Nu hebben hun vaak video's in de tweet staan (linkje naar de rtl nieuws site), maar die kan ik nooit afspelen op me iphone.
Is er een manier om dit toch af te kunnen spelen op de iphone???

Mysteriousgirl_ 07-11-09 13:51

Nee want hiervoor heb je flash nodig en dat wordt niet ondersteund.

marcellie 10-11-09 17:02

RTL Gemist
 
Hey,

is er een mogelijkheid om rlt programma's terug te kijken op je iphone net zoals op de site van rtlgemist. Helaas werken deze video's niet op je mobiel.

TheProphet 10-11-09 18:25

Quote van de rtl faq

Ik ben een MAC gebruiker, waarom kan ik geen ‘windows only’ video’s bekijken.
Op sommige video’s zit DRM (Digital Rights Management). Dat houdt in dat er restricties op de video zitten. Helaas is DRM niet geschikt voor een Apple systeem. Er wordt wel hard gewerkt om DRM video’s ook beschikbaar te maken voor mensen met een Apple Computer.

WDS001 10-11-09 18:50

//Discussies samengevoegd.

Shorty007 11-11-09 09:41

ja ik wilde net zeggen...ook op me macbook kan ik lang niet alle video's van RTL gemist zien. Heel vervelend!!! Hoop dat er snel een oplossing voor komt.

marcellie 11-11-09 14:29

Is er ergens een ontwikkeling bekend over een app van rtl gemist net zoals Uitzendinggemist?

Shorty007 23-11-09 10:37

ik heb rtl gemist een mail gestuurd (gister of eergister) met de vraag of er binnen afzienbare tijd een oplossing voor dit probleem komt en of we binnenkort dus ook op Mac OS alles kunnen bekijken.....
Heb nog geen antwoord.

Vanstra 23-11-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 382503)
ja ik wilde net zeggen...ook op me macbook kan ik lang niet alle video's van RTL gemist zien. Heel vervelend!!! Hoop dat er snel een oplossing voor komt.

Op mijn iMac kan ik fimpjes van RTL gemist gewoon bekijken.
Wel heb ik daar Microsoft Silverlight voor MacOSX moeten installeren.

Shorty007 23-11-09 10:44

ja veel kan je er bekijken idd, maar bijvoorbeeld Voedbalvrouwen, die serie, die kan je niet bekijken op Mac. Jij ook niet toch???????
Ik heb ook Silverlight geinstalleerd.

KiMZz 23-11-09 17:06

Hopelijk komt er binnenkort idd een RTLgemist App in de store. Lees net wel (op tweakers) dat Samsung dit op haar toestellen gaat zetten als widget!

Vanstra 23-11-09 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 386639)
ja veel kan je er bekijken idd, maar bijvoorbeeld Voedbalvrouwen, die serie, die kan je niet bekijken op Mac. Jij ook niet toch???????
Ik heb ook Silverlight geinstalleerd.

Je hebt gelijk.
Sommige zijn alleen voor Windows alleen.
Wat een kul.

Shorty007 31-01-10 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 386635)
ik heb rtl gemist een mail gestuurd (gister of eergister) met de vraag of er binnen afzienbare tijd een oplossing voor dit probleem komt en of we binnenkort dus ook op Mac OS alles kunnen bekijken.....
Heb nog geen antwoord.

Ik heb niet eens een reactie terug gehad van RTL, beetje jammer.

Mja uhm, is er ook geen enkele manier om de video's van RTL Nieuws te bekijken op de iPhone? Ik volg RTL Nieuws via twitter mja kan de video's nooit zien op de iPhone, erg irritant.
Is het wel zo dat zodra RTL Nieuws HTML 5 gaat ondersteunen je direct de video's kunt bekijken op de iPhone? Of zit HTML 5 op dit moment nog niet op de iPhone en komt dat pas met OS 4.0 ofzo??

tjeerdjongstra 15-04-10 15:31

ja ik hoop dat het wel komt! kan ik lekker voetbal international terug kijken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.