iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring vetwerende laag 3gs (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/48169-ervaring-vetwerende-laag-3gs.html)

Mysteriousgirl_ 13-11-09 14:26

Ervaring vetwerende laag 3gs
 
Hey hey

Ik heb vorige week mijn screenprotector maar van mijn iphone afgehaald, want ik werd gek van alle vette vingerafdrukken die erop kwamen! Ik wist van het bestaan van de vetwerende laag af, en ik was heel blij toen ik merkte dat dat echt perfect werkt! Zelfs met mijn wollen trui kan ik mn iphone weer helemaal laten glanzen (2 simpele veegjes)

Uiteraard is het wel jammer dat mijn iphone nu onbeschermd is tegen krassen en ik lees vanalles over slijtage van de vetwerende laag...
Wat doen jullie? Neem je de vette vingerafdrukken voor lief, of gebruik je hem zonder screenprotector en ben je gewoon heel voorzichtig?

En waarom zijn er geen vetwerende screenprotectors? (of zijn die er wel??)

Groetjes M.G.

Econz 15-11-09 19:08

Bedoel je Fingerprint-proof Screen Protector ?

Kun je hier bestellen>>> Smart Shield S.S — Anti-fingerprint Screen Protector for iPhone 3G [Ultra Clean]

fuuf 15-11-09 19:18

Ondanks dat ik jarenlang het scherm van mijn PDA's heb zitten poetsen (pen-based devices) ben ik nu eigenlijk wel blij dat er wat 'vet' op mijn screen protector zit. Dat geleid wat beter mijn vingers over het scherm.

Mysteriousgirl_ 16-11-09 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuuf (Bericht 384041)
Ondanks dat ik jarenlang het scherm van mijn PDA's heb zitten poetsen (pen-based devices) ben ik nu eigenlijk wel blij dat er wat 'vet' op mijn screen protector zit. Dat geleid wat beter mijn vingers over het scherm.

Dat vond ik ook een nadeel van mijn screenprotector.. die gleed voor geen meter.. zonder protector is het veel fijner!

Guest-20180409093718 16-11-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 383279)
Uiteraard is het wel jammer dat mijn iphone nu onbeschermd is tegen krassen en ik lees vanalles over slijtage van de vetwerende laag...

Onbeschermd tegen krassen? Het scherm is normaal gezien uit zichzelf krasvrij, het kan nog altijd zijn dat er op een of andere manier een kras in kan komen maar even uit eigen ervaring: heb nu op twee jaar 2 verschillende iPhones gehad - onbeschermd, altijd in broekzak dragend - en zowel op de 2G als de 3G heb ik nooit krassen/lijntjes gehad...

Shorty007 16-11-09 15:40

Ik gebruik ook geen screensaver of iets meer. Het maakt je iphone lelijk en het scherm van de iphone zelf is veels te fijn ervoor :D Voelt toch het beste zonder protector erop.
Je ziet zo'n ding altijd zitten, echt lelijk gewoon. Ook een case gebruik ik niet, ja heb een paar krasjes op de achterkant van me iphone mja het is ook wel gewoon een gebruiksvoorwerp he....:)

Mysteriousgirl_ 16-11-09 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 (Bericht 384305)
Onbeschermd tegen krassen? Het scherm is normaal gezien uit zichzelf krasvrij, het kan nog altijd zijn dat er op een of andere manier een kras in kan komen maar even uit eigen ervaring: heb nu op twee jaar 2 verschillende iPhones gehad - onbeschermd, altijd in broekzak dragend - en zowel op de 2G als de 3G heb ik nooit krassen/lijntjes gehad...


True.. Maar ik heb hem nog geen 2 maanden dus ik ben er nog erg voorzichtig mee.. vriend van me haalde laatst zijn sleutel expres langs zn iphone scherm, en zelfs dat veroorzaakte geen krassen.. maar ben alsnog heel voorzichtig! Zou mezelf echt voor mn kop slaan als ik het wel voor elkaar krijg om hem te krassen..
Ach je bent een gadgetfreak of je bent het niet ;)

Vanstra 16-11-09 16:40

Ik gebruik InvisibleShield van Zagg.
Bijna geen vette vingers op de screenprotector.

DKKKK 17-11-09 14:14

Bij mij geen kras te bekennen, het scherm is echt keihard. Wat ik nou zonde vind is zo'n verschrikkelijke case en een laag plastic op het scherm. Maar iedereen z'n voorkeur :)

Ontopic: vetwerende laag is echt ideaal. Je hebt het scherm in 1 veeg met je mouw oid weer helemaal schoon. Over slijtage zullen nog niet veel mensen iets weten, de tijd zal het leren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.