//

Ervaring vetwerende laag 3gs

Ervaring vetwerende laag 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hey Ik heb vorige week mijn screenprotector maar van mijn iphone afgehaald, want ik werd gek van alle vette vingerafdrukken die erop kwamen! Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-09, 15:26
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Ervaring vetwerende laag 3gs

Hey hey

Ik heb vorige week mijn screenprotector maar van mijn iphone afgehaald, want ik werd gek van alle vette vingerafdrukken die erop kwamen! Ik wist van het bestaan van de vetwerende laag af, en ik was heel blij toen ik merkte dat dat echt perfect werkt! Zelfs met mijn wollen trui kan ik mn iphone weer helemaal laten glanzen (2 simpele veegjes)

Uiteraard is het wel jammer dat mijn iphone nu onbeschermd is tegen krassen en ik lees vanalles over slijtage van de vetwerende laag...
Wat doen jullie? Neem je de vette vingerafdrukken voor lief, of gebruik je hem zonder screenprotector en ben je gewoon heel voorzichtig?

En waarom zijn er geen vetwerende screenprotectors? (of zijn die er wel??)

Groetjes M.G.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-09, 20:08
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Bedoel je Fingerprint-proof Screen Protector ?

Kun je hier bestellen>>> Smart Shield S.S — Anti-fingerprint Screen Protector for iPhone 3G [Ultra Clean]
  #3  
Oud 15-11-09, 20:18
fuuf fuuf is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 1
Standaard

Ondanks dat ik jarenlang het scherm van mijn PDA's heb zitten poetsen (pen-based devices) ben ik nu eigenlijk wel blij dat er wat 'vet' op mijn screen protector zit. Dat geleid wat beter mijn vingers over het scherm.
  #4  
Oud 16-11-09, 15:59
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuuf Bekijk bericht
Ondanks dat ik jarenlang het scherm van mijn PDA's heb zitten poetsen (pen-based devices) ben ik nu eigenlijk wel blij dat er wat 'vet' op mijn screen protector zit. Dat geleid wat beter mijn vingers over het scherm.
Dat vond ik ook een nadeel van mijn screenprotector.. die gleed voor geen meter.. zonder protector is het veel fijner!
  #5  
Oud 16-11-09, 16:29
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ Bekijk bericht
Uiteraard is het wel jammer dat mijn iphone nu onbeschermd is tegen krassen en ik lees vanalles over slijtage van de vetwerende laag...
Onbeschermd tegen krassen? Het scherm is normaal gezien uit zichzelf krasvrij, het kan nog altijd zijn dat er op een of andere manier een kras in kan komen maar even uit eigen ervaring: heb nu op twee jaar 2 verschillende iPhones gehad - onbeschermd, altijd in broekzak dragend - en zowel op de 2G als de 3G heb ik nooit krassen/lijntjes gehad...
  #6  
Oud 16-11-09, 16:40
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik gebruik ook geen screensaver of iets meer. Het maakt je iphone lelijk en het scherm van de iphone zelf is veels te fijn ervoor Voelt toch het beste zonder protector erop.
Je ziet zo'n ding altijd zitten, echt lelijk gewoon. Ook een case gebruik ik niet, ja heb een paar krasjes op de achterkant van me iphone mja het is ook wel gewoon een gebruiksvoorwerp he....
  #7  
Oud 16-11-09, 16:54
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabbe_2 Bekijk bericht
Onbeschermd tegen krassen? Het scherm is normaal gezien uit zichzelf krasvrij, het kan nog altijd zijn dat er op een of andere manier een kras in kan komen maar even uit eigen ervaring: heb nu op twee jaar 2 verschillende iPhones gehad - onbeschermd, altijd in broekzak dragend - en zowel op de 2G als de 3G heb ik nooit krassen/lijntjes gehad...

True.. Maar ik heb hem nog geen 2 maanden dus ik ben er nog erg voorzichtig mee.. vriend van me haalde laatst zijn sleutel expres langs zn iphone scherm, en zelfs dat veroorzaakte geen krassen.. maar ben alsnog heel voorzichtig! Zou mezelf echt voor mn kop slaan als ik het wel voor elkaar krijg om hem te krassen..
Ach je bent een gadgetfreak of je bent het niet
  #8  
Oud 16-11-09, 17:40
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 108
Standaard

Ik gebruik InvisibleShield van Zagg.
Bijna geen vette vingers op de screenprotector.
  #9  
Oud 17-11-09, 15:14
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Bij mij geen kras te bekennen, het scherm is echt keihard. Wat ik nou zonde vind is zo'n verschrikkelijke case en een laag plastic op het scherm. Maar iedereen z'n voorkeur

Ontopic: vetwerende laag is echt ideaal. Je hebt het scherm in 1 veeg met je mouw oid weer helemaal schoon. Over slijtage zullen nog niet veel mensen iets weten, de tijd zal het leren.

Laatst gewijzigd door DKKKK; 17-11-09 om 15:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs 16GB Black ervaring! Grande88 iPhone algemeen 22 05-03-10 20:32
Ervaring iphone 3GS en voip Tommilio iPhone algemeen 0 13-02-10 13:22
Ervaring Spraak opdrachten 3GS gserban iPhone algemeen 8 28-10-09 13:59
Ervaring met iphone 3GS Firmware 3.1 borgqueenx iPhone algemeen 1 05-10-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.