//

foutmelding 24

foutmelding 24 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen? Na het downloaden van een nummer via de I-tunes app. Had ik opeens geen bereik meer. 5 minuten later deed hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-09, 15:28
kriskl kriskl is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Question foutmelding 24 / Waterschade

Wie kan me helpen? Na het downloaden van een nummer via de I-tunes app. Had ik opeens geen bereik meer. 5 minuten later deed hij helemaal niets meer. I-tunes herkende de telefoon niet meer. Heb een jailbreak geprobeerd. werkte niet. Nu herkend I-tunes de IPhone weer wel. Kan hem alleen maar herstellen. Maar krijg steeds een foutmelding 24. Heb geprobeerd om via DFU te herstellen. Ook foutmelding 24. Heb fireware via deze site gehaald. Maar weet niet goed welke ik moet hebben. Heb de laatste maar geprobeerd. Kan niet op mijn Iphone zien welke ik moet hebben. Wie kan me helpen? Ik weet me geen raad meer!!!

Update: Ik heb hem uiteindelijk maar opgestuurd naar 2call. (Hier had ik hem gekocht) Ik kreeg meteen een mailtje terug:
Goedemiddag,

"Uw iPhone is helaas onherstelbaar beschadigd door vocht (de vochtindicator op de docking is rood). Vochtschade valt niet onder de garantie en deze is dan ook vervallen.
zie iPhone en iPod: waterschade wordt niet gedekt door de garantie
U heeft de keuze uit de volgende optie’s
De iPhone ongerepareerd retour ontvangen, a € 45,- transport en onderzoekskosten
Afstand doen van de iPhone, hieraan zijn geen kosten verbonden.
Gelieve uw keuze voor 30-11-2009 per mail aan ons door te geven
Met vriendelijke groeten,
"

Ik heb het gevoel dat ik keihard genaaid wordt! Weet zeker dat hij niet in aanraking is geweest met vocht. Hebben jullie een idee??

Laatst gewijzigd door kriskl; 17-11-09 om 18:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foutmelding 24, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding (13) Wimmelijn iPhone algemeen 0 14-02-09 11:48
foutmelding (20) rob heuts iPhone algemeen 4 08-08-08 21:32
Windows: Foutmelding 6 langenwouter iTunes 3 21-07-08 14:15
Foutmelding Ruard iPhone algemeen 29 13-07-08 23:29
foutmelding jojor10 Archief 1 23-04-08 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.