//

Originele iphone regelmatig zelfde probleem

Originele iphone regelmatig zelfde probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone experts, In December 2008 heb ik mijn iphone 3G 16GB gekocht. Zelf vogel ik veel zelf uit maar echt technisch ben ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-11-09, 17:20
Bordt Bordt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Bordt
Standaard Originele iphone regelmatig zelfde probleem

Beste iphone experts,

In December 2008 heb ik mijn iphone 3G 16GB gekocht. Zelf vogel ik veel zelf uit maar echt technisch ben ik niet en door gebrek aan interesse heb ik nooit mijn iphone gejailbreaked oid..

Een aantal maanden geleden stopte ik me telefoon gewoon in me zak na een smsje te hebben gestuurd en toen ik hem er een minuut later uithaalde deed hij helemaal niks meer. via itunes deed hij ook niks tot ik hem eerst een tijdje had opgeladen en aan itunes koppelde.
"er is een iphone gevonden die in herstelmodus is. je moet eerst herstellen blablabla"

Dit gedaan en vervolgens deed de telefoon het gewoon weer prima. tot een maand erna dit fenomeen weer optrad. Op het forum las ik dat je 10 sec power en home knop moest indrukken. Gedaan, dan werkte de telefoon weer maar dan kon hij ineens weer uitvallen. Toch maar weer hersteld en vervolgens alles weer teruggezet. Ging weer een tijd goed tot afgelopen week. Toen begon hij weer te haperen en vandaag stopte hij ineens resoluut. 10 seconden alles indrukken werkte niet meer en als ik de telefoon met me pc verbindt dan gaat hij de software wel herstellen maar dan blijft hij hangen op iphone software controleren.

wat kan ik hier in vredesnaam mee! Verder wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd: het icentre zegt dat ze alleen voor ipods zijn. belcompany waar ik hem gekocht heb zegt dat het van t-mobile is en t-mobile zegt dat ik naar belcompany moet.

Graaaaag help! Want ik moet nog een jaar met me abonnement. Ruim
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg iphone gevonden.jpg‎ (56,0 KB, 11x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-09, 17:33
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Wellicht dat updaten naar een nieuwere firmware (3.1.2.) helpt?
  #3  
Oud 15-11-09, 18:29
Bordt Bordt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Bordt
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie,

Had ik van de week al op me eigen pc geprobeerd. Maar ik had geen idee waar ik dat moest opzoeken in itunes. Ik heb net in iedergeval op de pc van me huisgenoot ook de nieuwe FW gedownload. Toen ik daar probeerde te herstellen bleef de telefoon weer hangen bij controleren van de software...
  #4  
Oud 15-11-09, 19:00
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bordt Bekijk bericht
Bedankt voor de snelle reactie,

Had ik van de week al op me eigen pc geprobeerd. Maar ik had geen idee waar ik dat moest opzoeken in itunes. Ik heb net in iedergeval op de pc van me huisgenoot ook de nieuwe FW gedownload. Toen ik daar probeerde te herstellen bleef de telefoon weer hangen bij controleren van de software...
Ik hoor dit de laatste tijd veel vaker, een maat van mij had hetzelfde probleem (van dat herstellen dan).

Probeer anders even te herstellen via een Custom Firmware (3.1.2.). SHIFT + herstellen in iTunes en dan de gedownloade Custom selecteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
iPhone 4 gaat regelmatig op simlock gerwin7 iPhone algemeen 5 15-08-10 09:01
Iphone trilt regelmatig uit zichzelf Flipmoo iPhone algemeen 3 03-12-08 15:50
Zelfde probleem herhaalt zich... mackgambler iPhone algemeen 2 03-04-08 13:31
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein haaggie iPhone algemeen 0 24-01-08 09:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.