iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   CameraPro (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/4839-camerapro.html)

DertKesh 10-01-08 23:05

CameraPro
 
Hallo,

Ik heb vandaag CameraPro geinstalleerd op mijn iPhone en zat er een beetje mee te "spelen"

Ik drukte achter elkaar op de knop om een foto te nemen.. vervolgens ging ik naar de map Filmrol en zag daar 3 foto's staan.. die dus achter elkaar zijn genomen..

Het is met CameraPro dus mogelijk om 3 foto's achter elkaar te nemen door achter elkaar op de "maak foto" knop te drukken..

of je nou 3 verschillende foto's wilt van hetzelfde "iets" waarvan je een foto maakt of 3 verschillende foto's van 3 aparte dingen.

je kunt ook bijv. een foto maken van 1 plek waarbij de ene van ver en de andere ingezoomd, als je het goed doet dan zie je de foto's scherp, als je te veel beweegt o.i.d dan is de 2e en/of 3e foto wazig.

Bij de standaard camera van de iPhone is dit niet mogelijk..


misschien wisten jullie dit al, en misschien niet maar dit wilde ik dus even hier kwijt..!!

sjoeii 11-01-08 00:00

Goed te horen, thanx
Ik wilde deze ook gaan downloaden en testen

Tammo 11-01-08 00:10

Ik gebruikte deze ook maar je moet er toch voor betalen?
of niet meer?

Nikooos 11-01-08 00:22

standaardfuncties zijn gratis, maar voor de extra functies moet je na een aantal keren betalen als ik het goed heb..

Lau 11-01-08 07:46

Ik had deze app ook een tijdje terug al gedownload, maar liep er tegenaan dat ik een foto nam om vervolgens in de fotomap te kijken (camera-roll) en dan zag ik daar foto niet terug. Heeft iemand anders dat ook al gehad?

stephenvis 11-01-08 17:34

@lau je moet tijdje wachten naast je Wi-Fi/edge lodotje komt een soort cirkeltje te draaien als dat stopt staan ze er als het goed is ;)

DertKesh 15-01-08 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tammo (Bericht 38999)
Ik gebruikte deze ook maar je moet er toch voor betalen?
of niet meer?

Ja maar als de "trial" dagen voorbij zijn kun je nog wel gebruik maken van:

- Full color/Grayscale (gekleurd of zwart/wit foto nemen)
- Inzoomen
- Size

en op het moment dat jij achter elkaar op de knop drukt om foto's te maken dan maakt de iPhone in totaal 3 foto's.

Hanzer 23-04-08 14:34

COOL DINGSKE

Heb het ook gedownload.....toppie!

maar iets anders...hoe krijg ik dit icoontje en programmaatje er weer af indien ik het bv beu ben?

Bomans 23-04-08 14:48

Gebruik nu maar snapture.
Net hetzelfde, maar is GRATIS!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hanzer (Bericht 103110)
maar iets anders...hoe krijg ik dit icoontje en programmaatje er weer af indien ik het bv beu ben?

gewoon via installer onderaan "uninstall" selecteren en dan het op programma dat je wilt verwijderen "drukken.
Dan rechtsboven "uninstall" selecteren.

jeremy14 24-04-08 19:07

welek source is snapture?

Chicco68 24-04-08 19:33

Even zoeken en.... tadaaaaaaaa ---> Nieuwe camera-applicatie voor de iPhone: Snapture » Nieuws » iPhoneclub.nl

Snapture is te vinden in de sectie MultimediaUtilities van Installer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:47.