Iphone melding "niets te herstellen" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende geval. Iedere dag heb ik de melding "Niets te hertsellen" op mijn springboard staan. Druk op annuleer en ga weer verder. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone melding "niets te herstellen"
Ik heb het volgende geval.
Iedere dag heb ik de melding "Niets te hertsellen" op mijn springboard staan. Druk op annuleer en ga weer verder. Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt? Ik heb een Iphone 3gs simlock vrij met FW 3.1.2 blackra1n jailbreak. ( week 38 ) Alles standaard apps plus nu, nos, afl gemist,Tom Tom, pano, koi pond, Ocarina, Remote, XBMC, Files, Capenter en Guitar toolkit. Via Cydia SBSettings en Aps.para os 3.12 Phone werkt als een speer aleen deze melding. EDIT************************************************** Ben al wat verder. Als je naar de zoekfuncite in iPhone gaat ( slide links na home screen ) en je telefoon dan schut komt deze melding ook naar boven! ****************************************************** gr Snarf Laatst gewijzigd door snarf; 17-11-09 om 15:46. Reden: iets meer gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een oplossing voor dit probleem gevonden want ik heb precies hetzelfde !!!
Grtzzz |
|
||||
|
||||
Ja!!
gewoon wegdrukken. andes is er niet, het is een functie binnen de os scake and restore! |
|
|||
|
|||
Okee raar want had hiervoor nooit last van.Thxxx.
|
|
||||
|
||||
Is bij mij net zo snel weer weg gegaan...
heb er nu geen last meer van. |
|
||||
|
||||
Het is geen bug, het is een feature
Typ maar eens een paar letters in een tekts invoer veld en schud je telefoon. |
|
||||
|
||||
ja idd, dat komt van het typen van tekst en dan schudden als je het weg wil halen. Maar wel raar dat het gewoon komt wanneer je niks aant doen bent ?
|
||||
|
||||
Raar is het, ik loop veel voor mijn werk en had steeds zonder iets te doen deze melding. Vreemd als je niets doet met je telefoon. Nog vreemder als het er is, en erna nooit meer is, en je veranderd verders helemaal niets.
|
|
||||
|
||||
weer een leuk tijdverdrijf , hahahahaha
|
||||
|
||||
Citaat:
TS, een tip: google eens op 'shake to undo'.
Laatst gewijzigd door De Generaal; 11-12-09 om 14:19. |
|
||||
|
||||
Nope eerste firmware was 3.1.2
probeer dit eens Als je naar de zoekfuncite in iPhone gaat ( slide links na home screen ) en je telefoon dan schut komt deze melding! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iPhone: Melding: "sad iPhone by Geoff Stearns" na installatie 3.0 en redsn0w | alvani | Jailbreak | 15 | 16-08-10 00:33 |
Ongewenste melding: "Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone" | Greatix | Archief | 7 | 19-01-10 00:25 |
iphone doet niets meer "help" | Silvie3012 | iPhone algemeen | 18 | 28-11-09 15:34 |
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten | tomtom | iPhone algemeen | 0 | 05-02-08 23:15 |
|
|