iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   backlight laten branden tijdens bellen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/48565-backlight-laten-branden-tijdens-bellen.html)

Harrie V12 18-11-09 20:16

backlight laten branden tijdens bellen?
 
Hé mensen,

ben net bezitter van zo'n mooi speelgoedje en al druk aan het kijken wat ik allemaal kan customizen.

ben er nogal zuinig op dus zit altijd in Aquapac ivm. water/stof schade:(.

nu is mijn probleem dat tijdens het bellen de backlight uitgeschakeld wordt, normaal gaat hij weer aan als je hem bij je oor vandaan haalt, maar door het hoesje (diffuus doorzichtig) denkt hij dat hij nog bij je oor zit, dus blijft de backlight uit:mad:.

heb al geprobeerd of het met lichtsterkte te maken heeft maar reageert op afstand, ongeacht de lichtsterkte, als iets dichter dan 4cm bij de sensor komt gaat de backlight uit (alleen tijdens bellen dus):mad:

mijn vraag is dus of ik deze functie (via de pc) kan uitschakelen?

duizend maal dank voor degene die me hier vanaf helpt :d.

evmw 18-11-09 20:55

Zou ik niet aan beginnen, dan is je touchscreen ook actief met van alles tot gevolg. Geloof mij, daar heb je geen zin in ;)

Kun je geen gaatje maken in het hoesje?

Harrie V12 18-11-09 21:35

was ook mijn eerste gedachte, en dan een stukje helder plastic erop plakken, maar dat leek bij de test nog niet te werken.

hij moet wel water/stof dicht blijven i.v.m. werk

maar ga nog wat proberen, want wat jij zegt is ook niet echt leuk natuurlijk.

evmw 18-11-09 21:48

Zit je scherm ook achter een hoesje dan? Ik neem aan alleen boven en onderkant toch, of wat heb je precies voor hoesje dan?

elvisdemier 20-11-09 11:39

Ik heb hetzelfde probleem. Een gaatje in het hoesje is een idee maar waar moet dat gaatje? (ik heb een hoesje van iskin)

evmw 20-11-09 11:44

Houdt je iPhone even onder een felle lamp/zon dan zie je links van de oorspeaker 3 rondjes. Dat zijn de openingen waarachter de sensors zitten.

iMario 20-11-09 12:44

Ik zie dat je een jailbreak hebt? Ik kan de Proximity Sensor (Nabijheidssensor) wel voor je uitschakelen. ;)

elvisdemier 20-11-09 13:45

Dank je! Het hoeft niet meer. Het hoesje zat er voor en dat is inmiddels al verwijderd.

mvg.

Harrie V12 22-11-09 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 385778)
Ik zie dat je een jailbreak hebt? Ik kan de Proximity Sensor (Nabijheidssensor) wel voor je uitschakelen. ;)

Is het ook weer te activeren? Voor het geval het idd storend is met actieve knoppen.

Als het gewoon uit te schakelen is, kun je me dan vertellen waar? Gebruik ifun, dus kan overal bij.

Alvast bedankt

Harrie V12 22-11-09 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 385381)
Zit je scherm ook achter een hoesje dan? Ik neem aan alleen boven en onderkant toch, of wat heb je precies voor hoesje dan?

Aquapac is een volledig afgesloten etui van doorzichtig rubber/plastic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:28.