iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "accessoire niet geschikt voor iPhone" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/48699-accessoire-niet-geschikt-voor-iphone.html)

sjoerddx 21-11-09 14:39

"accessoire niet geschikt voor iPhone"
 
Beste allemaal,

ik heb nu sinds 2 dagen een probleem,
elke keer als ik een sms krijg dan komt er in het scherm te staan 'Dit accessoire is niet bedoeld voor iPhone etc etc...' het gaat om een iPhone 3g s 16GB

Wat het ook niet doet is de ipodfunctie op luidspreker, maar hij doet het wel als ik oordopjes erin stop! Als ik de ipodfunctie gebruik zonder oordopjes komt er ook geen volumebalk onderin het scherm te staan, zodra ik oordopjes inplug verschijnt de volumebalk.
Ik heb de iPhone niet in een dock of iets gestopt, het kwam vanzelf toen ik wakker werd deed hij dit.
Bij sms berichten krijg ik ook geen geluid meer te horen, bij bellen wel.

Ik heb mijn iPhone nu hersteld maar hij blijft het doen, ligt dit aan mijn instellingen die misschien fout zijn ergens of is het apparaat gewoon echt stuk?

Dan mijn volgende vraag, ik heb deze iPhone in België gekocht, hij is simlockvrij, weet iemand of ik in Nederland in de Apple store dan garantie krijg, of moet ik dan naar België toe?

groeten

Sjoerd

De Generaal 21-11-09 14:43

Zie voor het "accesoire is niet geschikt" probleem, dit topic

sjoerddx 21-11-09 14:47

ja, thanks, maar zoals je kunt zien is mijn iPhone niet gejailbreakt!

dus daar heb ik niet zoveel aan

De Generaal 21-11-09 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoerddx (Bericht 386140)
ja, thanks, maar zoals je kunt zien is mijn iPhone niet gejailbreakt!

dus daar heb ik niet zoveel aan

Ahh, excuses. Dan vrees ik dat je er weinig aan kunt doen. Althans, dit is de enige oplossing die ik ken.

sjoerddx 21-11-09 14:53

weet je mij misschien wel te vertellen of ik garantie heb in nederlandse apple store?
want dan breng ik hem gewoon langs voor reparatie

ik ben net mijn iPhone een beetje aan het schoonmaken met en veiligheidsspeld.
trek een beetje stof weg uit de onderkant (opladergat, speakertje enzo) en in 1 keer geeft hij voor 2 minuten lang dat kutscherm niet weer en de speaker deed het ook weer!
maar nu is het weer terug

De Generaal 21-11-09 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoerddx (Bericht 386143)
weet je mij misschien wel te vertellen of ik garantie heb in nederlandse apple store?
want dan breng ik hem gewoon langs voor reparatie

ik ben net mijn iPhone een beetje aan het schoonmaken met en veiligheidsspeld.
trek een beetje stof weg uit de onderkant (opladergat, speakertje enzo) en in 1 keer geeft hij voor 2 minuten lang dat kutscherm niet weer en de speaker deed het ook weer!
maar nu is het weer terug

Er is helemaal geen Apple Store in Nederland? Of bedoel je de gewone garantie? Dit laatste kan je altijd proberen, je probleem aan Apple uitleggen en vragen of het onder de garantie valt (wat in principe wel zou moeten, want het geluid werkt niet meer goed).

Ik denk dat het een defect aan je speakers is.

WDS001 21-11-09 16:07

Als je iPhone uit België komt, moet je ook naar België om garantie te kunnen krijgen. Een iPhone heeft enkel garantie in het land van herkomst.

ThaBudz 21-11-09 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal (Bericht 386157)
Er is helemaal geen Apple Store in Nederland? Of bedoel je de gewone garantie? .


En die in Amsterdam dan żżżż

Bomans 21-11-09 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz (Bericht 386175)
En die in Amsterdam dan żżżż

Dat zijn allemaal "Apple Premium Resellers". Maar daar kan je perfect terecht met je problemen.
Nederland en België hebben geen Apple store.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.