iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   contactpersonen backuppen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/48817-contactpersonen-backuppen.html)

erikroeier 23-11-09 16:54

contactpersonen backuppen
 
He,

Ik heb vandaag nadat mijn vader dat vroeg zijn iphone gejailbreakt. Maar nu zijn al zijn contacte weg. Is er een mogelijkheid om die terug te zetten?

liefst zonder jailbreak te verliezen maar alle manieren zijn welkom.

Alvast bedankt!

mvveelen 23-11-09 17:02

Een jailbreak doet niets met je contacts hoor ?

En een reservekopie terugzetten ? Helpt dat niet ? Heeft ie niet de contacts nog in Outlook staan ?

erikroeier 23-11-09 17:05

hij had firmware 3.0.1 en dan moet je om te jailbreaken eerst terug naar firmware 3.0 misschien zijn de contacten daar verloren gegaan?

en ja hij heeft ook wel contacten in outlook maar dat zijn er echt super super veel (mail contacten) en daar staan niet de telefoonnummers ook bij...

EDIT: reservekopie word trouwens wel moeilijk denk ik,
hij gebruikte eerst vista maar is vandaag ook overgegaan op windows 7
dus denk dat hij geen reservekopie heeft

mvveelen 23-11-09 17:07

Waarmee synchroniseerde hij ze dan ? Of had ie ze alleen op z'n iPhone staan ? En dan nog : reservekopie terugzetten kan dan alsnog toch ?

erikroeier 23-11-09 17:10

hij synchroniseerde zijn contacten niet.

en hij had in w7 nog geen reservekopie volgens mij

mvveelen 23-11-09 17:12

Tsja, als je nergens een backup hebt staan valt er weinig (lees : niets) terug te zetten he.....

erikroeier 23-11-09 17:14

hij is nog dualboot zijn computer, dus mogelijk valt er nog iets uit het vista terug te halen?

Vsteegman 23-11-09 17:16

Je had helemaal niet terug hoeven gaan naar 3.0 je had gewoon via itunes kunnen upgraden naar 3.1.2 en dan jailbreaken. Dan was er niks aan de inhoud van de iPhone veranderd. Nu kan je niks meer eraan doen lijkt me. Niet erg slim van je;P

Edit: met die dual-boot kan je toch vista starten, itunes opstarten en dan reserverkopie terugzetten?

mvveelen 23-11-09 17:17

Ja, dat lijkt me wel ja. Huppetee, opnieuw opstarten die PC en reservekopie terugzetten !

erikroeier 23-11-09 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 386773)
Je had helemaal niet terug hoeven gaan naar 3.0 je had gewoon via itunes kunnen upgraden naar 3.1.2 en dan jailbreaken. Dan was er niks aan de inhoud van de iPhone veranderd. Nu kan je niks meer eraan doen lijkt me. Niet erg slim van je;P

Edit: met die dual-boot kan je toch vista starten, itunes opstarten en dan reserverkopie terugzetten?

iPhone 3.0.1: Jailbreak and Unlock
daar stond dat dit wel moest
maar zal via vista wel kijken of reservekopie terugzetten gaat lukken

mvveelen 23-11-09 17:24

Laat ons hier weten of het gelukt is (vast wel).

Iphone3Gs 23-11-09 17:31

Misschien rare vraag misschien heb je hier nog niet
aangedacht maar heeft je vader geen MobileMe?? dan is het gewoon
simpelweg heel veel geluk anders inderdaad eens kijken onder vista
wat er nog in die PC van jou staat.Succes

erikroeier 23-11-09 17:34

hij is nu bezig met het terugzetten van een reservekopie in vista
dan gaat hij tegelijk updaten naar 3.1.2 dus dan moet ik die gaan jailbreaken maar dat kan volgens mij ook wel.

(unlock is niet nodig)

maar ik zal laten weten of het uit eindelijk gelukt is maar denk het inderdaad ook wel. Helaas alleen niet zonder de jailbreak te verliezen.

en hij heeft trouwens geen mobileme en het is de PC van mijn vader
heb zelf een macbook

UPDATE:
het lijkt nog niet te werken, hij zei een reservekopie terug te gaan zetten maar is volgens mij gewoon naar fabrieksinstellingen terug gegaan..
maar ik blijf nog even dingen proberen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.