Geen YouTube filmpjes in browser discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een probleem: elke keer als ik naar een website ga met een YouTube video erop, bijv die nieuwe reclame van Apple en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen YouTube filmpjes in browser
Hallo
ik heb een probleem: elke keer als ik naar een website ga met een YouTube video erop, bijv die nieuwe reclame van Apple en AT&T, krijg ik alleen maar een wit vlak, maar als ik die zelfde video opzoek in de YouTube app, werkt het wel… rara. Wordt langzamerhand wel irritant. Dus wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nop, heb gewoon tmobile. Ook al geprobeerd met Wi-Fi. Ik kon ze eerst wel zien en toen na een reboot niet meer.
|
|
|||
|
|||
Al gevonden, had plugins uit staan, ik ben ook zo handig
|
|
|||
|
|||
Ik heb de plugins wel aanstaan, maar geen films op iPhone.
T-mobile abbo. Heb alleen wit vlak dat ik niet kan aantikken/activeren. Helemaal niets dus. Wat is er mis?
|
|||
|
|||
Had ik dus ook, je moet even rebooten, dan je plugins aan en uit zetten, deed het voor mij iig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
youtube filmpjes downloaden | keviiin | iPhone Apps | 5 | 23-06-11 14:49 |
Kan geen Youtube filmpjes op (Wi-Fi) bekijken | Iphone3G16GB | Wi-Fi | 2 | 31-05-10 23:13 |
Geen youtube filmpjes bekijken | steffje10 | iPhone Apps | 10 | 05-02-10 18:42 |
Geen youtube-filmpjes | campton | iPhone algemeen | 23 | 17-06-09 23:44 |
Youtube filmpjes Iphone 3G S | TTinnman | Chat en geruchten | 0 | 16-06-09 22:41 |
|
|