//

Eigen film van iPhone naar Macbook

Eigen film van iPhone naar Macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het hele forum afgezocht naar het antwoord (ben dezelfde vraag wel een paar x tegen gekomen, maar zonder reactie), maar ik kom niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-09, 12:44
Boygie Boygie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Question

Ik heb het hele forum afgezocht naar het antwoord (ben dezelfde vraag wel een paar x tegen gekomen, maar zonder reactie), maar ik kom niet verder.

Ik heb een filmpje gemaakt met mijn IPhone 3Gs. Staat netjes in mijn filmrol op de iPhone, maar ik krijg het met geen mogelijkheid overgezet naar mijn Macbook. Het hele filmpje is niet te vinden via iTunes, iPhoto, Aperture of iMovie. Overzetten naar iDisk lukt niet, omdat het bestand te groot is. Mailen lukt ook niet om de dezelfde reden.

Hoe krijg ik in hemelsnaam dat filmpje van mijn iPhone zodat ik het kan bewaren???

3Gs
versie:3.1.2
geen JB

Toch fijn als je uiteindelijk zelf het antwoord kan vinden

Mbv het programma "Touchcopy" is het uiteindelijk gelukt. Ben gewoon gaan zoeken mbv de browse optie. Kwam uiteindelijk alle filmpjes tegen en dmv "copy to Mac" alles overgezet.

Voelt redelijk omslachtig aan en totaal niet a la Apple, dus als iemand een betere / eenvoudiger manier weet, dan hoor ik dat graag

Laatst gewijzigd door Michel15; 02-12-09 om 13:28. Reden: edit knop gebruiken svp
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 02-12-09, 13:48
AppleHarry AppleHarry is offline
• iOS 14.0
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 86
Standaard

Misschien hiermee......
Transfer iPod to computer Copy iPod to iTunes Backup iPod to PC
  #3  
Oud 09-03-10, 00:40
Germana Germana is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 13
Standaard

Boygie,
Cool programma voor de Mac!
Kun je mij vertellen hoe je precies je filmpjes hebt gevonden? Bij mij werkt browse niet...
Dank voor de info!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook bregjevanp iTunes 2 05-04-11 19:50
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. Chrissie iTunes 0 15-07-10 14:17
Muziek: Muziek van iPhone naar MacBook imagine Muziek, foto & video 2 15-06-10 23:22
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone gertmeppelink Muziek, foto & video 0 21-06-09 12:25
syncin van iPhone naar macbook lesouvage iTunes 4 16-01-08 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.