//

Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden

Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Heb tot nu toe geen goede oplossing voor mijn probleem gevonden op dit forum. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-09, 22:28
nxw nxw is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden

Hey allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Heb tot nu toe geen goede oplossing voor mijn probleem gevonden op dit forum.
Als ik gebeld wordt (met oordopjes in of zonder) of ik wil zelf bellen, dan krijg ik geen gehoor. De persoon aan de andere kant hoort mij ook niet. Tijdens het bellen kan ik mijn volumeknop niet gebruiken. Ik krijg de volumebalk wel te zien als ik op de zijkantknopjes duw, maar ik kan het volumeniveau niet wijzigen..
Als ik de speaker aanzet heb ik ook geen geluid.
Er zijn momenten waarop ik opeens wel kan bellen, echt vreemd..

De tip van de oordopjes in -en uitpluggen heb ik geprobeerd en ik heb mijn iphone ook meerdere malen gereset, maar zonder resultaat..

Heb ook wel eens meegemaakt dat als ik na een oproep die ik al gemist had bekeek, het beeld nog steeds aantoonde dat ik gebeld werd terwijl de ander allang heeft neergelegd..
Ik heb een lockscreen widget erop zitten plus een achtergrond, kan dit mijn oproepen verhinderen?

Heeft iemand nog een oplossing voor me?

Kan ik anders eventueel gewoon de iphone naar apple opsturen?
Vriend van mij heeft iphone meegenomen uit amerika en heeft geen bonnetje o.i.d.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-09, 18:38
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

vaak geen geluid met bellen of gebeld worden

Ik heb een iphone 3g 16gb custom firmware 3.12
en een heleboel apps
wie heeft dit ook toevallig of weet waar het aan ligt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nxw Bekijk bericht
Hey allemaal,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Heb tot nu toe geen goede oplossing voor mijn probleem gevonden op dit forum.
Als ik gebeld wordt (met oordopjes in of zonder) of ik wil zelf bellen, dan krijg ik geen gehoor. De persoon aan de andere kant hoort mij ook niet. Tijdens het bellen kan ik mijn volumeknop niet gebruiken. Ik krijg de volumebalk wel te zien als ik op de zijkantknopjes duw, maar ik kan het volumeniveau niet wijzigen..
Als ik de speaker aanzet heb ik ook geen geluid.
Er zijn momenten waarop ik opeens wel kan bellen, echt vreemd..

De tip van de oordopjes in -en uitpluggen heb ik geprobeerd en ik heb mijn iphone ook meerdere malen gereset, maar zonder resultaat..

Heb ook wel eens meegemaakt dat als ik na een oproep die ik al gemist had bekeek, het beeld nog steeds aantoonde dat ik gebeld werd terwijl de ander allang heeft neergelegd..
Ik heb een lockscreen widget erop zitten plus een achtergrond, kan dit mijn oproepen verhinderen?

Heeft iemand nog een oplossing voor me?

Kan ik anders eventueel gewoon de iphone naar apple opsturen?
Vriend van mij heeft iphone meegenomen uit amerika en heeft geen bonnetje o.i.d.

Alvast bedankt!
heb precies hetzelfde probleem

Laatst gewijzigd door De Generaal; 02-12-09 om 19:05. Reden: Edit knop gebruiken aub!
  #3  
Oud 03-12-09, 09:49
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Ik zit precies met hetzelfde probleem. Vaak kan ik heel simpel de voicemail niet horen terwijl ik wel verbinding heb.
Het lijkt erop dat dit gebeurd is sinds de laatste software update.

Iemand al een oplossing of lijkt het verstandig om de iPhone helemaal opnieuw te installeren.....
  #4  
Oud 17-12-09, 11:22
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Bah... Ik heb dit probleem dus ook en had gehoopt hier een oplossing te vinden...

Overigens de 4 maanden dat ik mn Vodafone erin had heb ik hier GEEN last van gehad. Nu met T-Mobile wel....
  #5  
Oud 17-12-09, 12:33
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ik heb hem opgestuurd, het lag aan me antenne , die was kapot.
en valt binnen de garantie als je geen verzekering hebt.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #6  
Oud 06-01-10, 17:21
FlyingNoose FlyingNoose is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 58
Standaard

Heb precies hetzelfde...

Vind ik heel raar en soms als het zich voordoet en ik leg af en bel terug werkt het wel of soms ook niet. Soms helpt een reboot, soms helpt het hem ff op luid en terug stil te zetten soms helpt reboot niet... vraag me echt af hoe het komt?

En je zegt dat de antenne kapot is ? Dus soms is hij kapot en soms werkt hij? Wat ik ook raar vind is dat ik dit NOOIT heb voorgehad met mijn bluetooth headset?

Kan me niet inbeelden dat dit hardware matig is? Iemand enig idee op software niveau of heel zeker dat het hardware is?

Iphone 3GS 16GB zwart
Jailbreak & 3.1 draaiend
  #7  
Oud 20-03-12, 18:19
basvmil basvmil is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

goede middag,,

ik heb een iphone 3gs 16gb zwart en volgens mij de nieuwste versie 5.12 software
het probleem is dat ie steeds een soort vastloopt en ook dat je geen geluid hoort als ie overgaat of opneemt, de gene die belt hoort een rare ruis, dat ie vastloopt is op te lossen door met itunes te herstellen alleen dat ik niemand hoor en ook geen geluid afspeelt,
kunnen deze 2 problemen inverband staan met elkaar??
en is er iemand op dit forum die misschien weet wat hier aan te doen is??

mvg Bas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet bellen/gebeld worden OG34a Odido (T-Mobile) 2 19-10-09 10:18
Herstel vereist, bellen of gebeld worden...... luckyseven iPhone algemeen 0 27-11-08 20:32
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? suusenzo Ringtones en Wallpapers 0 10-07-08 11:04
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! speeds iPhone algemeen 3 08-04-08 01:32
geen naam te zien met gebeld worden?? kaik Archief 4 29-11-07 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.