iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   kom niet in recovery...wel in DFU??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/49705-kom-niet-recovery-dfu.html)

jcpearl 08-12-09 20:44

kom niet in recovery...wel in DFU???
 
ik heb tijdelijk een 2g en deze geeft alleen een batterij met klein rood streepje met bliksem. Alsik 'm van de stroom doe of uit de usb, gaat ie gelijk uit. Ik krijg 'm wel in DFU, kan dan shift+herstel doen, maar kan geen custom firmware installeren, geeft ie een 1600 error.
ik krijg m niet in recovery mode.

hoe kom ik in recovery en krijg ik mijn 2g weer werkend???

iMario 08-12-09 20:45

Probeer eens iReb.

jcpearl 08-12-09 21:14

geprobeerd, krijg dan wit scherm, vervolgens itunes opgestart, shift herstel, alles gaat goed, krijg apple logo en dan na een poosje gaat de iphone op zwart en blijft itunes aangeven 'iphone op herstel voorbereiden' , daar blijft ie in vastzitten????

jcpearl 09-12-09 08:39

Niemand een idee?

WDS001 09-12-09 13:01

Probeer eens te herstellen met een officiële firmware en dus niet met een custom firmware.

jcpearl 09-12-09 14:31

omdat ik 'm niet in recovery mode krijg en wel in DFU, heb ik ook geprobeerd met de officiele firmware te herstellen, maar dan gebeurt hetzelfde.....iphone krijgt apple logo en lijkt te gaan herstellen, maar na 30 sec ofzo gaat de iphone op zwart en dan blijft itunes aangegeven dat ie wordt voorbereid om te herstellen....na een hele tijd komt dan 1604 error?????

Ik kan de iphone dus ook niet uitzetten he, het is los van de usb aansluiting of krachtstroom gelijk op zwart. en dus kan je 'm niet via de normale manier in recovery krijgen.

jcpearl 10-12-09 08:45

1 Bijlage(n)
kan iemand mij helpen...ik heb me rot gezocht op dit forum, maar ik kom niet verder :(

Er wordt ook steeds gesproken over de recvery mode ( icoon met stekkertje) maar ik kan deze procedure niet starten omdat ik mijn iphone niet echt uit kan zetten.

Zie bijgevoegde foto: dit is het enige wat ik krijg te zien

jcpearl 11-12-09 09:10

gisteren dus geprobeert op een andere pc met verse itunes, maar helaas ook hier hetzelfde probleem.
iphone probeer ik in DFU te zetten, vervolgens itunes opgestart, shift herstel, alles gaat goed, iphonescherm wordt wit, krijg apple logo en dan na een poosje gaat de iphone op zwart en blijft itunes aangeven 'iphone op herstel voorbereiden' , daar blijft ie in vastzitten???? en uiteindelijk komt een 1604 error

wat kan ik doen?

ControlSje 11-12-09 10:20

Ik denk dat het iets hardwarematigs is, waarschijnlijk is of de batterij of het communicationboard defect is.

Ik heb soort gelijke problemen alleen kunnen oplossen door onderdelen te vervangen.

jcpearl 11-12-09 11:20

jammer ik had de hoop dat het iets softwarematigs zou zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.