iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3x trillen en dood ... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/49909-3x-trillen-dood.html)

videologic 11-12-09 21:39

3x trillen en dood ...
 
Hello,

Vanmiddag in de trein heb ik mn "Mobile Power Station" aan mn Iphone gehangen. Het resultaat was : 3x een trilling en daarna een dode Iphone.
(dood = zwart scherm, allerlei knoppen combi's ingedrukt, voor langere tijd maar geen reactie)

Nu hangt de telefoon aan half uur aan de voeding maar nog steeds niets...
De achterkant van de telefoon (ter hoogte van het appeltje wordt warm maar geen reactie van de telefoon.

Moet ik de begrafenis-ondernemer gaan bellen ? (tel. pas 3 weken oud..)
of iemand nog een suggestie ?

Gr, Daan

ThaBudz 11-12-09 22:18

Ik denk dat je een plekkie op "het Oosten" moet gaan bestellen , warm worden achterkant duid op sluiting battery , heb dit namelijk ook eens met een Nokia gehad .

pebbie 11-12-09 23:18

DFU mode al geprobeerd?

ducky 11-12-09 23:56

jah probeer eens in dfu mode te komen (of evt uit dfu te komen) home en power button 10 seconden vasthouden en daarna de power button loslaten en de home button nog voor 10 seconden vasthouden

pebbie 12-12-09 00:00

uiteraard wel met iTunes erbij, als hij weer uit zijn coma komt zit je gelijk in de herstel modus. Alleen aan de stroom hangen is soms niet voldoende.
Goodluck en laat ons weten hoe het is afgelopen.

Wel benieuwd eigenlijk waar je je mobile power station vandaan hebt. Heb er eentje van DealExtreme en tot heden geen problemen gehad.

Vsteegman 12-12-09 00:42

Als hij pas 3 weken oud is heb je er toch gewoon garantie op?

pebbie 12-12-09 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 392966)
Als hij pas 3 weken oud is heb je er toch gewoon garantie op?

Behalve als de externe batterij officieel niet iPhone compatible is. Apple schijnt moeilijk te doen bij gebruik van imitatie stuff. De vraag is alleen of dat ook. Daadwerkelijk te achterhalen is lijkt me.

ThaBudz 12-12-09 13:21

ach ze beginnen ook over vocht schade al heeft je foon nog nooit een druppel water gezien .

Dexstron 12-12-09 22:06

kun je hem helemaal niet meer opstraten anders kun je hem proberen in DFUstand te zetten en dan via itunes te herstellen

videologic 12-12-09 22:23

Totaal dood. Na laten kijken, nieuwe batterij erin... niets. Opsturen voor garantie....

ThaBudz 13-12-09 01:13

Good luck en laat ff weten hoe het afloopt .

btw , ben je wel verzekerd żż

teus66 02-03-11 07:35

Hallo,

Helaas is deze thread al wat ouder, maar ik heb toevallig zo'n zelfde lader besteld. Is het nu verstandig om deze lader daadwerkelijk te gaan gebruiken? Ik heb geen zin om m'n 3GS te frituren. Het gaat om deze lader. Hoe groot kunnen de risico's zijn van zo'n ding? ik bedoel, het is toch alleen maar stroom die van de ene accu de andere accu inkruipt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.