//

Gmail pusht niet

Gmail pusht niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje hierover. Wat is hierbij dan het verschil tussen gebruik maken van Microsoft exchange of IMAP instellingen van Gmail? Ik heb deze laatste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-12-09, 10:41
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Even een vraagje hierover. Wat is hierbij dan het verschil tussen gebruik maken van Microsoft exchange of IMAP instellingen van Gmail? Ik heb deze laatste namelijk ingesteld, dit heb ik gisteren in mijn outlook 2007 eveneens gedaan en met groot suc6. Ben blij te zien hoe alles nu (webmail, outlook en iphone) op elkaar staat afgesteld en dat alles direct wordt bijgewerkt bij een verandering op 1 van de 3. Heb er eigenlijk ook niet de problemen mee die jullie hierboven beschrijven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-12-09, 12:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron1978 Bekijk bericht
Wat is hierbij dan het verschil tussen gebruik maken van Microsoft exchange of IMAP instellingen van Gmail?
De laatste keer dat ik Gmail via IMAP probeerde werkte dat alleen als Fetch; je krijgt dan alleen mail op de iPhone met het interval dat je hebt ingesteld, of als je zelf expliciet je mail controleert.

Nu ik Gmail via de Exchange server van Google gebruik komt mail meteen aan. De telefoon piept al voor de webinterface van Gmail op de PC laat zien dat er een nieuwe mail is...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #23  
Oud 28-12-09, 13:02
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
De laatste keer dat ik Gmail via IMAP probeerde werkte dat alleen als Fetch; je krijgt dan alleen mail op de iPhone met het interval dat je hebt ingesteld, of als je zelf expliciet je mail controleert.

Nu ik Gmail via de Exchange server van Google gebruik komt mail meteen aan. De telefoon piept al voor de webinterface van Gmail op de PC laat zien dat er een nieuwe mail is...
Dan kan ik je nu uit ervaring vertellen dat het met de imap instellingen wel goed gaat. Net nog getest en wordt meteen doorgepushed.
  #24  
Oud 28-12-09, 13:22
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Ik heb google sync al verschillende keren geprobeerd. Ik moet altijd tot de conclusie komen dat IMAP sneller en beter werkt.

Google sync is dan ook nog steeds beta, en dan merk ik ook. Zal binnenkort wel verbeteren, dan probeer ik nog eens.

Ik fetch nu elke 15min. Daar ben ik tevreden mee.
  #25  
Oud 03-03-10, 12:52
KeobNepo KeobNepo is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Mijn gmail (via exchange server van microsoft) pusht niet meer...iemand enig idee waar dit door kan komen.

alle instellingen stonden (en staan nog steeds) goed
  #26  
Oud 03-03-10, 13:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeobNepo Bekijk bericht
Mijn gmail (via exchange server van microsoft) pusht niet meer...iemand enig idee waar dit door kan komen.

alle instellingen stonden (en staan nog steeds) goed
Meestal is dit even een klein defect/storing, maar wordt het vanzelf opgelost na enkele uren/dagen.
  #27  
Oud 11-03-10, 14:04
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Ook ik heb weer dit probleem. Sterker nog, bij het openen van mijn Gmail inbox krijg ik m'n mails ook niet eens binnen. Uitgaande mailbox lijkt wel goed te gaan. Via multi-exchange nog een tweede exchange account (van mijn werk) ingesteld die wel goed blijft werken (incl. push). Dit is nu al een dag of 4-5 aan de gang, iemand hier ook last van?
  #28  
Oud 12-03-10, 11:22
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Mijn account verwijderd en opnieuw toegevoegd, nu (na even wat geduld) lijkt het weer goed te gaan.
  #29  
Oud 16-03-10, 18:35
Janteh Janteh is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik had hier sinds kort ook last van, wat voor mij hielp is de netwerkinstellingen te resetten. Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Waarschijnlijk moet je dan wel opnieuw inloggen op al je Wi-Fi netwerken, maar push werkt (voor mij in ieder geval) weer.
  #30  
Oud 16-03-10, 20:12
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Ik heb m'n gmail account verwijderd en opnieuw ingesteld. Dit leek in het begin niet te werken maar sinds van de week pusht ie weer gewoon. Weet niet waar het aan lag maar ben alweer blij dat ie het gewoon doet.
  #31  
Oud 26-03-10, 09:45
pat-g pat-g is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem al sinds dagen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar hij lijkt gewoon mijn gmail niet meer te syncen. Mijn agenda items en contacts zijn wel gesynced. Wat ik raar vind is dat hij mijn gmail labels wel synced en pushed, maar mijn gmail inbox niet !
Ik heb al
* een volledige herstel van mijn Iphone gedaan
* Mijn account gewist en weer nieuw opgezet

Maar niets helpt.

Iemand nog een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone pusht iets? qware23 iPhone algemeen 1 15-03-11 16:18
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 21:36
Krijg Gmail niet ingesteld? Terrarabo iPhone algemeen 2 11-03-10 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.