iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan XS4ALL mail niet meer lezen ... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/49938-xs4all-mail-niet-meer-lezen.html)

hpulles 12-12-09 17:07

Kan XS4ALL mail niet meer lezen ...
 
Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei foutmeldingen en het heel lang actief blijven om email te checken. Heb me laten verleiden tot instellingen aanpassen, maar dat biedt totaal geen soelaas. Wat kan er aan de hand zijn? Heb account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld, de instellingen van XS4ALL (de service site) gecheckt en minutieus aangepast. Tips op dit forum gezocht.

Wie weet raad?

Gr. hans

hpulles 13-12-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hpulles (Bericht 393078)
Gebruik sinds begin november mijn iPhone 3GS en lezen van mail van XS4all ging meteen als een speer tot ongeveer een week geleden. Ineens allerlei foutmeldingen en het heel lang actief blijven om email te checken. Heb me laten verleiden tot instellingen aanpassen, maar dat biedt totaal geen soelaas. Wat kan er aan de hand zijn? Heb account al een keer verwijderd en opnieuw ingesteld, de instellingen van XS4ALL (de service site) gecheckt en minutieus aangepast. Tips op dit forum gezocht.

Wie weet raad?

Gr. hans

Aanvulling: zowel met Wi-Fi (thuis op mijn draadloos internet) als met G3 (onderweg in de auto ...) werkt het niet.

Jinta 27-01-10 12:21

Dit heb ik nou ook, sinds enkele weken. Werkte voorheen perfect.
Ik denk misschien dat het ermee te maken heeft dat ik navigon erop gezet heb?
ben jij er al uit?

hpulles 27-01-10 16:44

Opgelost
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinta (Bericht 409448)
Dit heb ik nou ook, sinds enkele weken. Werkte voorheen perfect.
Ik denk misschien dat het ermee te maken heeft dat ik navigon erop gezet heb?
ben jij er al uit?

Hallo Jinta, bij mij werkt het weer gelukkig. Navigon was zeker niet de oorzaak want die app ken ik niet. Ik heb het xs4all mailaccount opnieuw verwijderd en aangemaakt. Wat ik de eerste keer bleek niet goed te hebben gedaan was het juiste type account opgeven. Het moet POP zijn en niet IMAP (daar staat het accounttype bij default op, dus dat moet je aanpassen).

Groeten,

Hans


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.