iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kan plotseling geen sms ontvangen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/49987-plotseling-geen-sms-ontvangen.html)

kearress 13-12-09 20:18

Kan plotseling geen sms ontvangen
 
Sinds vanmiddag kan mijn 3gs met jailbreak en os 3.0.1 plots geen smsjes meer ontvangen. Verzenden is geen probleem. Zowel de normale berichten app als bitesms hebben dit probleem. Iemand een idee? Alvast bedankt...

evmw 13-12-09 20:22

Probeer even restart van je iPhone.

kearress 13-12-09 20:29

Heb ik al gedaan, helaas zonder resultaat. Hoop niet dat ik moet restoren en opnieuw jb-en...

evmw 13-12-09 20:32

SMS naar jezelf werkt ook niet?

kearress 13-12-09 20:37

Net geprobeerd en deze komt ook niet aan.

Edit: hij doet het plots weer! Geen idee wat het was maar krijg mn berichtjes ineens binnen

kearress 14-12-09 10:39

Kan geen sms van Vodafone ontvangen!
 
Goed, gister dus dit topic geopend en alles leek daarna opgelost. Naar nu blijkt kan ik dus naar iedereen sms versturen, en ontvang ik ook sms van iedereen, BEHALVE van Vodafone. Kan het zijn dat er een sms verstuurd is die de iPhone niet kan verwerken en daardoor in de Vodafone SMSc blijft hangen en hier voor een opstopping zorgt. In dat geval lijkt het me dat ik moet wachten tot de geldigheidsduur is verlopen (72 uur) en dat daarna de boel weer werkt. Of is er een mogelijkheid om de berichten op de SMSc te verijderen? Iemand suggesties?

evmw 14-12-09 10:44

Zal wel storing bij Vodafone zijn of elders in het verkeer, gewoon even contact opnemen met je provider (of degene die jou probeert te smsen moet even Vodafone contacteren).

Michel15 14-12-09 11:00

topic weer heropend aangezien het toch nog niet opgelost was

iSnatch 15-12-09 00:12

Ik heb de laatste tijd last van het véél later ontvangen van sms'jes
Krijg nu net weer 2 smsjes binnen van 21:30 en 21:45..
Hoop dat er ergens storing is bij de providers anders kan ik um weer herstellen want heb er teveel opstaan om de eventuele boosdoener te lokaliseren :(
(JB 3.1.2 / BiteSMS)

kuotje 15-12-09 00:34

welke provider gebruik je ?

kearress 16-12-09 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kearress (Bericht 393558)
Goed, gister dus dit topic geopend en alles leek daarna opgelost. Naar nu blijkt kan ik dus naar iedereen sms versturen, en ontvang ik ook sms van iedereen, BEHALVE van Vodafone. Kan het zijn dat er een sms verstuurd is die de iPhone niet kan verwerken en daardoor in de Vodafone SMSc blijft hangen en hier voor een opstopping zorgt. In dat geval lijkt het me dat ik moet wachten tot de geldigheidsduur is verlopen (72 uur) en dat daarna de boel weer werkt. Of is er een mogelijkheid om de berichten op de SMSc te verijderen? Iemand suggesties?

Ik had gelijk met deze beredenering. Probleem opgelost!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.