//

iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues

iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in NY een iPhone 3Gs gekocht (unlocked en jailbroken). Alles werkt prima behalve dat ik geen connectie met iTunes kan maken. Krijg de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-09, 15:47
Pathoo Pathoo is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard iPhone 3gs maakt geen connectie naar iTues

Ik heb in NY een iPhone 3Gs gekocht (unlocked en jailbroken). Alles werkt prima behalve dat ik geen connectie met iTunes kan maken. Krijg de melding:

"De simkaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibale SIM kaarten van een bevoegde levernacier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij de iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Ik snap dit niet want hij is toch unlocked? Bellen gaat prima met mijn KPN abonnement.

Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-09, 17:26
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zet hem eens in DFU mode en restore in iTunes. Daarna activeren en unlocken met Blackra1n. Dan werkt hij weer
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 16-12-09, 17:58
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pathoo Bekijk bericht
Ik heb in NY een iPhone 3Gs gekocht (unlocked en jailbroken). Alles werkt prima behalve dat ik geen connectie met iTunes kan maken. Krijg de melding:

"De simkaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibale SIM kaarten van een bevoegde levernacier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij de iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Ik snap dit niet want hij is toch unlocked? Bellen gaat prima met mijn KPN abonnement.

Wie weet raad?
Hij WAS Software matig geunlocked dat betekend dat hij na elke herstel/upgrade je het opnieuw moet unlocken. Jij of iemand anders heeft hem dus blijkbaar hersteld/upgrade de oplossing staat hierboven!
  #4  
Oud 16-12-09, 18:33
Pathoo Pathoo is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Dank voor de reacties. Een paar vragen toch nog. Aangezien ik nog geen connectie met iTunes heb gehad, heb ik nog geen backup. Ben bang dat als ik een restore doe, ik alles kwijt ben. Daarnaast schijnt het toch beter te zijn om op versie 3.1 te blijven ipv 3.12?

Mbt de opmerking van PeterTe: ik heb geen herstel/upgrade gedaan (kan iTunes niet op....). De telefoon is nog steeds unlocked omdat ik gewoon met KPN kan bellen en ook gejailbreaked omdat Cydia erop staat.


Heb al eens Blackra1n via Cydia laten draaien maar geen ander resultaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update naar 4.2: geen connectie met Apple sever bvoutryve iPhone algemeen 8 25-11-10 11:59
Bluetooth maakt geen connectie. ferrywalter iPhone algemeen 6 15-12-09 23:19
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 14:58
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes Davidzoon iTunes 5 18-07-09 14:20
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb Mar10 iTunes 0 29-06-09 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.