iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/50213-i-phone-uitgevallen-niet-meer-krijgen.html)

Markgoessens 17-12-09 11:56

I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen
 
Hallo mensen,

Gisterenmorgen werd ik wakker, terwijl ik die nacht mijn IPhone 3GS opgeladen had, en hij was uitgevallen.
Sindsdien heb ik hem niet meer aangekregen.

Ik lees op dit forum verschillende dingen die je kunt proberen om de IPhone weer aan de praat te krijgen.
- resetten doormiddel van 15 seconden de aan/uit knop met de home knop tegelijk in te drukken (misschien wel 50 keer geprobeerd, en langer dan 15 seconden)
- aansluiten op de computer op I-Tunes
- de home-knop indrukken tijdens het aansluiten op de computer

Helaas heeft dit alles niets opgeleverd. Heeft iemand misschien nog een andere tip om mijn I-Phone aan de praat te krijgen?

Ik heb de IPhone ongeveer 2 maanden, dus ik heb nog garantie. Ware het niet dat ik hem gejailbraked heb en dit dus niet meer ongedaan kan maken omdat ik de IPhone simpelweg niet meer aan krijg.

Ik hoop dat iemand nog een idee heeft.

Groeten, Mark

Destiny 17-12-09 12:21

Als hij niet meer aangaat en je levert hem in. Dan zullen ze er waarschijnlijk niet achter komen dat hij gejailbreakt is, omdat hij niet opstart. En die mensen bij Solid Vision testen de toestellen echt niet zo lang als dat jij doet :p

Markgoessens 17-12-09 13:16

Bedankt voor je reactie. Ik denk als de accu alleen kapot is, en ze stoppen er een nieuwe in, dat ze er dan toch achter komen. Niet?
In ieder geval, als ze erachter komen tijdens de garantieperiode krijg ik een nieuwe iphone bij bijbetaling van 350 euro, heb ik me laten informeren bij de apple store. Als ze er niet achterkomen, dan repareren ze hem, of krijg ik een nieuwe gratis.

Dus ja...nu heb ik hem dan bij de verzekering opgegeven, en krijg ik een leentoestel in de reparatietijd. Maar ik had gehoopt dat iemand op dit forum nog een techniekje had :)

Maar nogmaals bedankt.

nebilem 17-12-09 18:48

als je accu kapot is zou die moeten werken als je stekker erin heb zitten

Markgoessens 20-12-09 20:19

Okee...dan is er iets ernstigers aan de hand.

Heeft het in mijn geval nut om hem op te starten in de restore modus of DFU modus? Beide opties werken bij mij eigenlijk ook niet. Itunes reageert er niet op, en mijn telefoon blijft het niet doen.
Ik las iets over Ibrickr, ik weet niet precies wat het doet, maar Ibrickr voor mac bestaat niet, dus dit kan ik ook niet proberen.

Als er geen andere oplossingen zijn, moet ik er toch aan geloven om mijn iphone verzekering in te schakelen. Als zij niets willen doen, dan maar bidden voor mijn garantieperiode :)

evmw 20-12-09 22:08

Het zit eigenlijk vrij simpel in elkaar. Als je hem niet in DFU krijgt of herstellen via DFU niet lukt is er hardwarematig iets niet in orde (er van uitgaande dat je pc/mac/usb-kabel in orde zijn).

Mittt 21-12-09 07:35

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem..

Heb via instellingen op de iPhone gedrukt op alle instellingen wissen en media. Dat zou ongeveer een uur duren.

Maar nu start hij niet meer op. Heb ook continu het appeltje in beeld :S

Mittt

frans van enckevort 21-12-09 08:09

plotselinge uitval
 
had gisteren in de vrieskou plotsling complete uitval, bij het maken van foto's.
vanalles geprobeerd, oa plaatsing in docking station. bij synchroniseren reageerde toestel in eerste instantie niet, na een kwartiertje starte apparaat weer. daarna terug naar buiten en alsnog foto's gemaakt zonder verdere storingen. moet je hiermee nu naar Apple service stappen, daar iPhone 3GS nog geen maand in gebruik is?

evmw 21-12-09 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frans van enckevort (Bericht 395820)
had gisteren in de vrieskou plotsling complete uitval, bij het maken van foto's.
vanalles geprobeerd, oa plaatsing in docking station. bij synchroniseren reageerde toestel in eerste instantie niet, na een kwartiertje starte apparaat weer. daarna terug naar buiten en alsnog foto's gemaakt zonder verdere storingen. moet je hiermee nu naar Apple service stappen, daar iPhone 3GS nog geen maand in gebruik is?

Had hij het niet gewoon wat koud? Operating temperature is iets van 0 - 35 graden, dus ga onder 0 niet teveel van je iPhone eisen :)

Bomans 21-12-09 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mittt (Bericht 395817)
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem..

Heb via instellingen op de iPhone gedrukt op alle instellingen wissen en media. Dat zou ongeveer een uur duren.

Maar nu start hij niet meer op. Heb ook continu het appeltje in beeld :S

Mittt

Door simpelweg te herstellen in itunes zou jouw probleem moeten opgelost zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.