//

foutmelding: herstel vereist

foutmelding: herstel vereist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone opstart komt op het scherm: "herstel vereist: u kunt niet bellen of gebeld worden met iPhone. Herstel via iTunes." Wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-09, 19:05
rscafan1993 rscafan1993 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard foutmelding: herstel vereist

Als ik mijn iphone opstart komt op het scherm: "herstel vereist: u kunt niet bellen of gebeld worden met iPhone. Herstel via iTunes."
Wanneer ik mijn iPhone dan probeer te verbinden via iTunes komt er de volgende foutmelding: "De iPhone kan niet worden geactiveerd, omdat de simkaart niet in de telefoon is geplaatst of omdat een simpincode is vereist."
Maar volgens mij heeft het niets met mijn simkaart te maken want ik heb deze verwisseld met een andere en de iPhone werkte nog niet...
Heropstarten werkt ook niet.
Wat moet ik nu doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-09, 19:19
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rscafan1993 Bekijk bericht
Als ik mijn iphone opstart komt op het scherm: "herstel vereist: u kunt niet bellen of gebeld worden met iPhone. Herstel via iTunes."
Wanneer ik mijn iPhone dan probeer te verbinden via iTunes komt er de volgende foutmelding: "De iPhone kan niet worden geactiveerd, omdat de simkaart niet in de telefoon is geplaatst of omdat een simpincode is vereist."
Maar volgens mij heeft het niets met mijn simkaart te maken want ik heb deze verwisseld met een andere en de iPhone werkte nog niet...
Heropstarten werkt ook niet.
Wat moet ik nu doen?
Heb je een iPhone uit Nederland, dan zul je een T-Mobile sim er in hebben moeten zitten, en als je een iPhone uit Amerika hebt dan moet je er een AT&T sim in hebben zitten.

Een optie is om je iPhone te jailbreaken met Blackra1n, waardoor je iPhone gehacktiveerd wordt.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 19-12-09, 10:38
rscafan1993 rscafan1993 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

mijn iPhone komt uit België waar Mobistar hem verkoopt maar hij heeft altijd goed gewerkt met een proximus sim-kaart...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Heb je een iPhone uit Nederland, dan zul je een T-Mobile sim er in hebben moeten zitten, en als je een iPhone uit Amerika hebt dan moet je er een AT&T sim in hebben zitten.

Een optie is om je iPhone te jailbreaken met Blackra1n, waardoor je iPhone gehacktiveerd wordt.
  #4  
Oud 19-12-09, 12:02
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rscafan1993 Bekijk bericht
mijn iPhone komt uit België waar Mobistar hem verkoopt maar hij heeft altijd goed gewerkt met een proximus sim-kaart...
Een Belgische iPhone zou simlockvrij moeten zijn en zodoende geactiveerd moeten worden met zowat elke simkaart. Probeer anders eens te herstellen via DFU (let er wel op dat je een backup (Reservekopie) maakt
  #5  
Oud 06-08-10, 13:00
dirkjanbakker dirkjanbakker is offline
• iOS 6.1.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een soortgelijke melding:
iPhone melding: "Herstel vereist. U kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone. Herstel via iTunes. www.apple.com/nl/support."

IMEI: Onbekend
ICCID: Onbekend

Bij aansluiten op iTunes krijg ik de volgende melding:
iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.

Ik kan echter geen toegangscode op de iPhone invoeren, omdat ik alleen de mogelijkheid heb om een noodoproep te maken. Het invoeren van een code is in het geheel niet mogelijk. De iPhone is inmiddels ter reparatie aangeboden aan T-Mobile.

iTunes versie: 9.2.1.4
iPhone versie: iOS 4.0.1
  #6  
Oud 27-01-11, 10:57
michaelmols michaelmols is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard help!!

Ik heb een soortgelijke melding:
iPhone melding: "Herstel vereist. U kunt niet bellen of gebeld worden met de iPhone. Herstel via
iTunes. www.apple.com/nl/support."

IMEI: Onbekend
ICCID: Onbekend

Bij aansluiten op iTunes krijg ik de volgende melding:
iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.

Ik kan echter geen toegangscode op de iPhone invoeren, omdat ik alleen de mogelijkheid heb om een noodoproep te maken. Het invoeren van een code is in het geheel niet mogelijk. De iPhone is inmiddels ter reparatie aangeboden aan T-Mobile.

iTunes versie: 9.2.1.4
iPhone versie: iOS 4.0.1

Ik heb hetzelfde probleem maar kom nergens op internet de oplossing tegen.
Daarnaast kom ik net van 2 vakanties vandaan met veel foto's en filmpjes.
Die zal ik waarschijnlijk kwijt zijn bij herstel of is er nog een andere mogelijkheid?

Als iemand mij kan helpen graag want ik ben radeloos.

Groeten Christian
  #7  
Oud 27-01-11, 12:14
dirkjanbakker dirkjanbakker is offline
• iOS 6.1.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 5
Standaard

Beste Christian,

als je precies dezelfde melding krijgt als ik heb beschreven dan vrees ik dat je niet veel meer kunt dan met je iPhone naar je provider gaan. Ik heb mijn iPhone destijds naar T-Mobile gebracht en een nieuwe gekregen (viel binnen garantie; geen jailbraik of andere schade). Gelukkig had ik een redelijk recente backup op mijn laptop staan, dus had de meeste gegevens weer terug.
Heb je geen recente backup dan ben je alles daarna wel kwijt. Ik ben bang dat je je vakantiefoto's kwijt bent, maar vraag nog maar even na bij je telecom-aanbieder.

Succes,

Dirk-Jan
  #8  
Oud 27-01-11, 12:24
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heb je de laatste update van iTunes draaien?

enkel dit : IMEI: Onbekend ICCID: Onbekend is niet zo goed...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstel vereist viper112 iPhone algemeen 0 10-04-11 14:14
Herstel vereist. scynthe iPhone algemeen 3 03-01-10 12:33
Herstel Vereist (iphone kapot?) Guest-20151113171500 iPhone algemeen 18 07-09-09 19:19
Iphone melding na update : Herstel vereist teunaldo iPhone algemeen 14 03-08-09 16:08
Herstel vereist en dergelijke hanzana Unlock [archief] 4 08-05-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.