//

Kattenpies over mijn iPhone

Kattenpies over mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn iPhone deed het prima, totdat gisteren mijn kat over mijn iPhone heen is gaan plassen. Heb haar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-09, 16:03
mazdavh mazdavh is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard Kattenpies over mijn iPhone

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn iPhone deed het prima, totdat gisteren mijn kat over mijn iPhone heen is gaan plassen. Heb haar natuurlijk gelijk eraf gehaald.

Mijn iPhone deed het nog een paar uur en toen kreeg ie kuren en wilde niets meer doen of zei dat er geen SIM-kaart geinstalleerd zou zijn.

Na een reboot enzo doet mijn iPhone het weer naar behoren, MAAR... mijn power-button doet het niet meer goed. Ik moet hard drukken en dan is het nog niet zeker of ie het doet.

Is dit een kwestie van afwachten en hopen dat ie het weer gaat doen, is dit een software probleem, kan ik er iets mee doen, of is mijn knop naar de knoppen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-09, 16:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mazdavh Bekijk bericht
is dit een software probleem?
Hoe kan vocht (iets fysieks) een software probleem (iets virtueels) veroorzaken?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 19-12-09, 16:56
mazdavh mazdavh is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Geen idee eigenlijk. Ik dacht: ik noem een paar opties...
  #4  
Oud 19-12-09, 17:07
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Kan eigenlijk geen softwareprobleem zijn. Lijkt me eerder een slecht contact ofzo. Mocht ik zoiets tegenkomen dan zou ik de iPhone uiteenhalen om hem zoveel mogelijk te laten drogen.
  #5  
Oud 19-12-09, 17:10
mazdavh mazdavh is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Ben al met de fohn aan de gang gegaan. Het gaat iets beter nu, maar tis nog niet best
  #6  
Oud 21-12-09, 15:41
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Als het water was geweest had je "geluk" gehad.. denk sowieso dat je die stank er nooit meer uit krijgt..
  #7  
Oud 21-12-09, 15:53
mazdavh mazdavh is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Het stinkt inderdaad best wel. Maar hij doet het weer! Daar ben ik wel blij mee
  #8  
Oud 21-12-09, 16:24
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik vind het trouwens wel appart dat je kat er op heeft gepist. mijn kat likt alleen er maar aan, oja hij heeft er ook wel is ingebten maar dat was gelukking niet hard.

misschien kan je er iets van parfum of zo ligt overheen doen dan ruik je de stank niet meer. Bij tips op dit foum staat ook een tip over water icm iphone en wat truckjes om hem droog te krijgen misschien helpt het
  #9  
Oud 21-12-09, 17:48
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Lekker een iphone met kattenpis dat gaat zekers lekker stinken, ik zal de adviezen maar opvolgen van hierboven misschien helpt het wellicht maar als dit niet helpt zou ik hem toch maar gaan repareren, ook vanwege de heerlijke geur die je aan je oor legt
  #10  
Oud 21-12-09, 19:24
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Allereerst hoop ik natuurlijk dat ie weer naar behoren zal werken, maar ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt! Mijn iPhone ligt altijd (beschermd) binnen handbereik, merk het gelijk als iets of iemand eraan komt! Maargoed, een ongeluk zit in een klein hoekje zie je maar weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 13:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.