iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Koptelefoon-ingang kapot en 3 dode pixels (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/50425-koptelefoon-ingang-kapot-3-dode-pixels.html)

-GJ- 21-12-09 00:13

Koptelefoon-ingang kapot en 3 dode pixels
 
Mijn iPhone gaat morgen naar de T-Mobile store.
Ik heb al sinds het begin 3 dode pixels, in mei mee heen geweest waarna ze me vertelden dat ik m'n toestel moest opsturen zodat ik een nieuwe zou krijgen maar dat zou 2 weken duren. Toen dacht ik laat maar, want ik gebruik m'n iPhone elke dag, met 3 dode pixeltjes kan ik wel leven.
Maar nu is m'n koptelefoon-ingang kapot. Gelukkig is het geen waterschade (heb het gecheckt), dus hopelijk zit er nog garantie op. Heb nog garantie tot en met maart ofzo, dus dat moet goed komen.
Wat er kapot is is dat als ik een koptelefoon er in stop, hij maar aan 1 kant geluid heeft, tenzij ik de plug beweeg. Ik heb het met verschillende koptelefoons geprobeerd en het is bij ze allemaal zo (ik dacht eerst dat het aan de koptelefoon zelf lag), en het wordt steeds erger.

Is er iemand hier die hier meer ervaring mee heeft? En duurt een reparatie/omwisseling ook langer ivm de feestdagen?

peerfineer 21-12-09 01:05

met omwisseling geen ervaring. maar wel met een 'defect' in de koptelefoon ingang: ik kon op mijn 3GS geen gesprekken meer aannemen of muziek pauzeren/skippen met de remotes op diverse headsets waarmee ik het geprobeerd had. Stond op het punt om 'm naar de winkel te brengen tot ik me realiseerde dat er ook wel eens vuil/stof in de schacht kon zitten. Heb met een kopspeld een beetje zitten hengelen, en warempel: er kwam een aantal katoenpropjes tevoorschijn! En ja hoor, hierna functioneerde alles weer 100%! het proberen waard lijkt me.

die pixels is natuurlijk een ander verhaal....;)

-GJ- 21-12-09 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerfineer (Bericht 395801)
met omwisseling geen ervaring. maar wel met een 'defect' in de koptelefoon ingang: ik kon op mijn 3GS geen gesprekken meer aannemen of muziek pauzeren/skippen met de remotes op diverse headsets waarmee ik het geprobeerd had. Stond op het punt om 'm naar de winkel te brengen tot ik me realiseerde dat er ook wel eens vuil/stof in de schacht kon zitten. Heb met een kopspeld een beetje zitten hengelen, en warempel: er kwam een aantal katoenpropjes tevoorschijn! En ja hoor, hierna functioneerde alles weer 100%! het proberen waard lijkt me.

die pixels is natuurlijk een ander verhaal....;)

Bedankt voor je reactie! Ik heb er al met een tandenstoker en een afgeknipt wattenstaafje (tip gevonden via Google) in lopen sjorren, maar het heeft niks geholpen. Als ik er met een zaklamp in schijn is het ook niet vies ofzo, ik zie enkel een wit plaatje onderin, wat er op duidt dat het geen waterschade is, want dan zou dit plaatje rood zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.