//

Vervangen GPS ontvanger mogelijk?

Vervangen GPS ontvanger mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Ik heb sinds ongeveer een maandje veel problemen met het ontvangen van een goed gps-signaal. In maps kan hij redelijk goed mijn plaats ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-09, 12:40
maine maine is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 3
Standaard Vervangen GPS ontvanger mogelijk?

Goedemorgen allemaal,

Ik heb sinds ongeveer een maandje veel problemen met het ontvangen van een goed gps-signaal. In maps kan hij redelijk goed mijn plaats bepalen, maar vooral in de verschillende navigatiesoftwares krijg ik geen ontvangst of na een hele lange tijd pas.

Mijn iPhone is gejbt, al lange tijd voordat ik de problemen kreeg.
Heb verschillende versies navigatie geprobeerd, TomTom 1.0 en 1.1, Navigon, Sygic.

Het gekke is dat een enkele keer ik gewoon weer snel ontvangst heb, maar de meeste keren na 40 km en een half uur verder nog geen ontvangst.

Ik ga van 't weekend de jb eraf halen en de nieuwe firmware erop zetten, om uit te sluiten dat het een software probleem is.

Maar mijn vraag is of het ook mogelijk is om de GPS ontvanger te (laten) vervangen?

Groeten Jermaine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-09, 12:52
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

GPS-chipset zelf niet, maar antenne bijvoorbeeld wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: GPS ontvanger iPod Touch zzeekop iPhone Navigatie 6 07-05-11 15:45
Wi-Fi Ontvanger vervangen maar nog niks !! Kenanus Wi-Fi 9 18-06-10 20:16
Hardware: [iPhone 2G] Externe GPS ontvanger stefanvangelder iPhone Navigatie 4 23-08-09 18:59
xGPS: xGPS toont eerste prototype van werkende gps-ontvanger iCulture iPhone Navigatie 9 16-06-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.