iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/50995-iphone-3gs-16gig-werkt-niet-meer-na-update-nieuwe-firmware.html)

vondeuhlux 29-12-09 19:55

Iphone 3gs 16gig werkt niet meer Na update nieuwe Firmware.
 
Ik heb een dik uur geleden geprobeerd om de nieuwe Firmware op mijn iphone te zetten. Na alles gedownload te hebben gaf hij een error aan en geef mijn iphone een itunes logo aan met een usb kabel.

Allemaal niet zo erg, maar Itunes herkent mijn iphone niet meer.
Ik heb dat trucje ook al geprobeerd van 10 seconden home inhouden met de wake knop etc. Maar hij geeft die recovery mode pop up simpelweg niet aan.

Wat nu te doen ? Alle hulp zou mooi zijn.

Ik heb hem helaas niet verzekerd en zou dit het einde van mijn iphone kunnen betekenen ?

Alvast bedankt.

ps: hij is orgineel gehaald bij The Phone House. geen jailbreak dus.

Thomas

King1987 29-12-09 20:00

In DFU zetten (zie wiki hoe, moet sinds FW 3.0 heel erg precies) en daarna gewoon herstellen. Moet de truck zijn, DFU werkt altijd namelijk. Je moet niets in beeld zien bij DFU, je scherm blijft zwart maar iTunes herkent de iPhone wel.

vondeuhlux 29-12-09 20:17

Ten eerste bedankt voor je reactie.

DFU werkt alleen niet. Heb het meerdere malen geprobeerd. Was DFU mijn laatste redding ?

King1987 29-12-09 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vondeuhlux (Bericht 398804)
Ten eerste bedankt voor je reactie.

DFU werkt alleen niet. Heb het meerdere malen geprobeerd. Was DFU mijn laatste redding ?

DFU werkt altijd. Werkt dit niet, dan is het waarschijnlijk een hardware matig probleem.

Maar ik zou zeggen: probeer het op een andere pc/mac nog een keer. Zoals ik al zei: DFU werkt altijd.

vondeuhlux 29-12-09 21:09

Ik heb de pc van mijn pa geprobeerd. Hier geeft hij de volgende melding aan ; De aangesloten Ipod kan niet worden gebalabla er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.

Je hebt toevallig geen andere oplossing ? want dit gaat met iemand zoals mij niet werken.

Alvast bedankt.

King1987 29-12-09 21:09

Wat is de onbekende fout? (foutcode)

vondeuhlux 29-12-09 21:10

1619 is de aangegeven foutcode.

King1987 29-12-09 21:11

Een 16xx code geeft meestal aan geen goede DFU of een usb probleem. Al een usb poort geprobeerd die direct op het moederboard zit OF een andere kabel?

De Generaal 29-12-09 21:15

Als aanvulling op het DFU trucje, kan ik je vertellen dat dit erg nauw luistert. Je moet als het goed is ook een flits zien, na die 10 seconden. Daaraan kan je herkennen dat je hem goed in DFU hebt gezet. Bekijk anders eens wat filmpjes op youtube, daar laten zie je het ook zien ;).

vondeuhlux 29-12-09 21:27

Ik had hem zonet in DFU , maar ik zag geen pop up.

Heel vaag. Mensen bedankt.

Ik ga morgen naar de appleshop. Hopelijk kunnen ze er daar wat aan doen.
Ik bedank julie en mocht het morgen niet lukken dan val ik hier weer op terug

vondeuhlux 30-12-09 12:42

Ik ben gisteravond/nacht. Nog even gauw bij een maatje van mij langs geweest.
Daar geprobeerd mijn iphone te resetten. Gelukkig herkende zijn pc mijn iphone meteen en is hij gewoon compleet opnieuw geinstalleerd.

Het probleem is daarmee verholpen.

Ik bedank julie en ik wens iedereen een fijne jaarwisseling.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.