//

iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet

iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als eerst als er nog een topic was met de zelfde vraag wat er dus was en ik daar niet gewoon in post is dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-10, 02:19
bladearrows bladearrows is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet

Als eerst als er nog een topic was met de zelfde vraag wat er dus was en ik daar niet gewoon in post is dat omdat ik het daar al deed en gewoon geen antwoord hierop heb gekregen.

Het probleem is dat mijn iphone 3g het geluid gaat vanzelf omhoog, eerst deed de onderste volume knop het niet en toen de bovenste niet en nu uit het niets doen ze het beide weer, alleen het geluid gaat nu steeds vanzelf naar maximaal...
zoals ik al zei ik heb mijn iphone uit de tmobile shop gehaald in zoetermeer ik heb hem nu zoeen 8 a bijna 9 maanden.
Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan fixen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-10, 08:53
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Al geprobeerd hem te restoren?
Mocht het niet software matig zijn dan kan je hem uiteraard voor garantie opsturen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microfoon doet vaag? XxMocr0o94xX iPhone algemeen 0 22-03-11 21:15
iphone doet vaag na update. Kabouter1991 iPhone algemeen 1 28-02-11 11:32
Mijn Iphone 4g geluids knoppen doen het niet. edjohan iPhone algemeen 3 26-10-10 00:12
het schuifbalkje voor het ontgrendelen van mijn Iphone 3gs reageert soms niet woutervandenberg iPhone algemeen 1 15-04-10 23:35
iPhone reageerd soms niet op beide knoppen. firestarter Archief 0 16-04-08 09:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.