//

Ipod accessoire op iphone laten werken?

Ipod accessoire op iphone laten werken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb een FM-transmitter gekocht voor mijn iphone. Echter als ik hem aansluit is het een ipod accessoire. En kan ik dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-10, 14:30
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard Ipod accessoire op iphone laten werken?

Hey allemaal,

Ik heb een FM-transmitter gekocht voor mijn iphone. Echter als ik hem aansluit is het een ipod accessoire. En kan ik dus niet zien welke zender ik gebruik om te transmitten. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
Indoow
__________________
The best solution is prevention
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Gejailbreakte Iphone 3gs met firmware 3.1.3 software bij laten werken naar 4.2? x.Wendy.x Jailbreak 2 07-03-11 13:17
Wordpress iphone laten werken met joomla JohnValkenburg iPhone Apps 2 22-12-09 17:03
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken Guest-20201108204737 iPhone algemeen 6 22-01-08 12:07
kan ik een iPhone uit de US laten werken in belgie (proximus netwerk) ? guided tours Unlock [archief] 4 30-12-07 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.