iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Dock connector audio probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/51449-dock-connector-audio-probleem.html)

RoniSize 05-01-10 18:08

Dock connector audio probleem
 
Hallo allemaal,

Ik heb een raar/lastig probleem. Mijn geluid over de luidspreker werkt het niet, maar als ik met mijn nagel langs de Dock connector ga en zachtjes op de onderkant ( metalen plaatje ) duw dan werkt mijn audio ineens weer ( voor korte tijd ). De garantie van mijn 3g is verlopen. Is dit makkelijk zelf te verhelpen? Heeft iemand dit eerder meegemaakt, ik heb op het forum geen soortgelijk probleem gevonden.

BVD voor alle hulp!!

gr Ronald

kal_el 05-01-10 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoniSize (Bericht 401640)
Hallo allemaal,

Ik heb een raar/lastig probleem. Mijn geluid over de luidspreker werkt het niet, maar als ik met mijn nagel langs de Dock connector ga en zachtjes op de onderkant ( metalen plaatje ) duw dan werkt mijn audio ineens weer ( voor korte tijd ). De garantie van mijn 3g is verlopen. Is dit makkelijk zelf te verhelpen? Heeft iemand dit eerder meegemaakt, ik heb op het forum geen soortgelijk probleem gevonden.
BVD voor alle hulp!!
gr Ronald

Je hebt 2 jaar garantie hoor op je iPhone, en aangezien ie nog maar een jaar-en-half bestaat zul je nog wel garantie hebben zeker ;)

RoniSize 05-01-10 18:44

Dat dacht ik ook, maar als ik mijn serienummer op de site van Apple bij garantie/service invoer geeft ie aan dat mijn garantie verlopen is en dat er kosten zullen zijn :confused:

kal_el 05-01-10 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoniSize (Bericht 401665)
Dat dacht ik ook, maar als ik mijn serienummer op de site van Apple bij garantie/service invoer geeft ie aan dat mijn garantie verlopen is en dat er kosten zullen zijn :confused:

ik heb mijn iPhone binnen gegeven in augustus. netjes vervangen geweest (was toen 1 jaar en net geen 2 maand)

Volgens mij zijn standaard de iPhones op 1 jaar, omdat er in amerika maar 1 jaar garantie hoeft te zijn (dacht ik)

RoniSize 05-01-10 20:16

Moest je daarvoor terug naar de T-Mobile shop of heb je die rechtstreeks naar Apple gestuurd?

gr Ronald

kal_el 05-01-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoniSize (Bericht 401700)
Moest je daarvoor terug naar de T-Mobile shop of heb je die rechtstreeks naar Apple gestuurd?
gr Ronald

ik heb die binnen gedaan in de mobistar shop :p
aangezien die van daar kwam. Dus jij moet sowieso naar de T-mobile shop :-).

Je kan het daar nog altijd eens vragen, maar het zou mij verwonderen dat belgië 2 jaar garantie heeft en nederland maar 1...

RoniSize 05-01-10 23:12

Inderdaad de moeite waard, ik ga de factuur zoeken en bij T-Mobile op bezoek! Thnx

RoniSize 13-01-10 22:01

Inderdaad 2 jaar garantie, morgen ontvang ik de retour enveloppe van T-Mobile!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:49.