iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5158-firmware-1-1-3-de-winkels-seattle.html)

konijntje 17-01-08 19:13

MrRichz wanneer spreek jij jou pa eigenlijk weer (A)?

MrRichz 17-01-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 42730)
MrRichz wanneer spreek jij jou pa eigenlijk weer (A)?

Die zal straks wel online komen .. weet alleen niet of die tijd heeft vandaag ..

konijntje 17-01-08 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz (Bericht 42736)
Die zal straks wel online komen .. weet alleen niet of die tijd heeft vandaag ..

hehe nee heeft ook niet echt "haast" hoor ;) was alleen benieuwd ;) als hij geen 1.1.2 kan krijgen ga je dan het "risico" nemen op 1.1.3 OTB?

MrRichz 17-01-08 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 42741)
hehe nee heeft ook niet echt "haast" hoor ;) was alleen benieuwd ;) als hij geen 1.1.2 kan krijgen ga je dan het "risico" nemen op 1.1.3 OTB?

Nou heb nog ff de tijd .. hij komt pas eind feb terug .. dus ze hebben nog ff de tijd om de boel te hacken ;)

Jij?

konijntje 17-01-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz (Bericht 42743)
Nou heb nog ff de tijd .. hij komt pas eind feb terug .. dus ze hebben nog ff de tijd om de boel te hacken ;)

Jij?

Moeilijk te zeggen ik heb dan nog tot 21 januari..(daarna heeft hij ws geen tijd) dan kan mijn pa er nog eentje halen.. hij zou er eentje voor mij en een vriend mee nemen... miss dat ik de gok wel neem... mijn ipod is sowieso overleden dus kan ik hem alvast als ipod gebruiken :P.. maargoed keep me informed over je pa ;D

ga nu ff weg maar je kan me ook toevoegen op msn greetoz (at) hotmail (dot) com spammen we hier wat minder vol ;)

MrRichz 17-01-08 21:44

als ipod gebruiken? Dan moet ie wel eerst gejailbreaked worden .. anders kan je er nog nix mee, volgens toch?!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 42853)
Moeilijk te zeggen ik heb dan nog tot 21 januari..(daarna heeft hij ws geen tijd) dan kan mijn pa er nog eentje halen.. hij zou er eentje voor mij en een vriend mee nemen... miss dat ik de gok wel neem... mijn ipod is sowieso overleden dus kan ik hem alvast als ipod gebruiken :P.. maargoed keep me informed over je pa ;D

ga nu ff weg maar je kan me ook toevoegen op msn greetoz (at) hotmail (dot) com spammen we hier wat minder vol ;)


konijntje 18-01-08 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz (Bericht 42870)
als ipod gebruiken? Dan moet ie wel eerst gejailbreaked worden .. anders kan je er nog nix mee, volgens toch?!

klopt ja.. maar ik denk dat dat niet zo heel lang op zich zal laten wachten ;).. maargoed tis een gok die je neemt de aankomende x aantal maanden ken ik niemand die nog naar US gaat.. ken wel iemand in NY maarja dat moet dan weer verzonden worden... etc..

Diageo 18-01-08 09:20

Ik denk dat we nu behoorlijk genaait zijn met de 1.1.3 firmware :(:'( ik zie dit niet meer goedkomen...

Ocin 18-01-08 12:48

Ik geef de hoop nog niet op, de nieuwe firmware is met moeite 3 dagen beschikbaar.
*fingers crossed*

Stiruam 18-01-08 13:26

Tsjonge jonge jonge als we peg hebben duurt het nog een eeuwigheit totdat 1.1.3 gehackt is... En dan hebben we 1.1.3 geinstalleerd en dan is het... OK now what.... Zo extreem zijn de veranderingen nou ook weer niet :p

Greetz, Stiruam

oliver 18-01-08 18:21

Kom juist uit de winkel, heb er een aantal gekocht, allemaal 1.1.2, volgens de store manager zal 1.1.3 niet voor het einde van de maand in de winkel liggen

MrRichz 18-01-08 18:22

welke winkel ben je geweest dan?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oliver (Bericht 43440)
Kom juist uit de winkel, heb er een aantal gekocht, allemaal 1.1.2, volgens de store manager zal 1.1.3 niet voor het einde van de maand in de winkel liggen


cccarlos98 18-01-08 18:34

Een kleine hint van mijner twegen is de volgende... men moet niet naar de apple store gaan om nog oudere versies te vinden maar naar kleine AT&t shops... Daar verkopen ze ze niet zo snel als in de apple store en heb je meer kans om nog een vorige versie te vinden. Zo kocht ik op 20 dec nog een 1.1.1 versie...
Je moet natuurlijk wat liegen door te zeggen dat je een telefoon koop en dat het bedrijf hem zal aansluiten want anders vragen ze je een social security number en gaan ze hem niet verkopen. Good luck

Diageo 18-01-08 18:36

Heeft iemand behoefte om mij ff te helpen met m'n TurboSIM aan de praat te krijgen:(

M'n eigen sim met turbosim zit er nu in, maar hij geeft nog steeds: No service aan:S Ik draai nog wel op 1.1.1, nog niet geupdate omdat dat niet meer kan via itunes

konijntje 18-01-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diageo (Bericht 43448)
Heeft iemand behoefte om mij ff te helpen met m'n TurboSIM aan de praat te krijgen:(

M'n eigen sim met turbosim zit er nu in, maar hij geeft nog steeds: No service aan:S Ik draai nog wel op 1.1.1, nog niet geupdate omdat dat niet meer kan via itunes

nogal het verkeerde topic!!!!! hier zal je ook geen antwoord op je vraag krijgen... verder indd oliver waar heb je de 1.1.2's gekocht?

MrRichz 18-01-08 19:34

hij hadhem bij University Village vandaan .. me pa is daar nog niet geweeset .. nog geen tijd gehad, druk op het werk .. maar als die storemanager zegt dat ze nog tot eind van de maand verkrijgbaar zijn .. dan kan die nog ff rustig aan doen ;)

Guest-20201108204737 18-01-08 20:05

Vandaag weer een nieuwe besteld bij iemand die ik ken die in de states is, hij een versie uit week 51 weet iemand of dit nieuwe of oude firmware is?

micros 19-01-08 00:49

Als mensen voor langere tijd in de VS zijn kun je vast via eBay.com nog wel een nieuwe 1.1.2 kopen voor weinig meer dan de nieuwprijs.

Pfew, blij dat ik op tijd was...

konijntje 19-01-08 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz (Bericht 43477)
hij hadhem bij University Village vandaan .. me pa is daar nog niet geweeset .. nog geen tijd gehad, druk op het werk .. maar als die storemanager zegt dat ze nog tot eind van de maand verkrijgbaar zijn .. dan kan die nog ff rustig aan doen ;)

hmm interessant !! :D... ik hoop dat mijn pa ze overmorgen (zondag) nog in bellevue kan halen.. Ik laat het je wel weten ... houd mij ook op de hoogte!!

Gymnast 19-01-08 03:31

Hoi,

Zit momenteel in SF en daar hebben ze nog volop 1.1.2 met weeknr's onder de 52.

Gewoon vragen :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.