//

Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle

Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) MrRichz wanneer spreek jij jou pa eigenlijk weer (A)?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-01-08, 20:13
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

MrRichz wanneer spreek jij jou pa eigenlijk weer (A)?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-01-08, 20:18
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
MrRichz wanneer spreek jij jou pa eigenlijk weer (A)?
Die zal straks wel online komen .. weet alleen niet of die tijd heeft vandaag ..
  #23  
Oud 17-01-08, 20:24
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Die zal straks wel online komen .. weet alleen niet of die tijd heeft vandaag ..
hehe nee heeft ook niet echt "haast" hoor was alleen benieuwd als hij geen 1.1.2 kan krijgen ga je dan het "risico" nemen op 1.1.3 OTB?
  #24  
Oud 17-01-08, 20:25
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
hehe nee heeft ook niet echt "haast" hoor was alleen benieuwd als hij geen 1.1.2 kan krijgen ga je dan het "risico" nemen op 1.1.3 OTB?
Nou heb nog ff de tijd .. hij komt pas eind feb terug .. dus ze hebben nog ff de tijd om de boel te hacken

Jij?
  #25  
Oud 17-01-08, 22:27
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Nou heb nog ff de tijd .. hij komt pas eind feb terug .. dus ze hebben nog ff de tijd om de boel te hacken

Jij?
Moeilijk te zeggen ik heb dan nog tot 21 januari..(daarna heeft hij ws geen tijd) dan kan mijn pa er nog eentje halen.. hij zou er eentje voor mij en een vriend mee nemen... miss dat ik de gok wel neem... mijn ipod is sowieso overleden dus kan ik hem alvast als ipod gebruiken .. maargoed keep me informed over je pa ;D

ga nu ff weg maar je kan me ook toevoegen op msn greetoz (at) hotmail (dot) com spammen we hier wat minder vol
  #26  
Oud 17-01-08, 22:44
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

als ipod gebruiken? Dan moet ie wel eerst gejailbreaked worden .. anders kan je er nog nix mee, volgens toch?!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
Moeilijk te zeggen ik heb dan nog tot 21 januari..(daarna heeft hij ws geen tijd) dan kan mijn pa er nog eentje halen.. hij zou er eentje voor mij en een vriend mee nemen... miss dat ik de gok wel neem... mijn ipod is sowieso overleden dus kan ik hem alvast als ipod gebruiken .. maargoed keep me informed over je pa ;D

ga nu ff weg maar je kan me ook toevoegen op msn greetoz (at) hotmail (dot) com spammen we hier wat minder vol
  #27  
Oud 18-01-08, 01:17
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
als ipod gebruiken? Dan moet ie wel eerst gejailbreaked worden .. anders kan je er nog nix mee, volgens toch?!
klopt ja.. maar ik denk dat dat niet zo heel lang op zich zal laten wachten .. maargoed tis een gok die je neemt de aankomende x aantal maanden ken ik niemand die nog naar US gaat.. ken wel iemand in NY maarja dat moet dan weer verzonden worden... etc..
  #28  
Oud 18-01-08, 10:20
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Ik denk dat we nu behoorlijk genaait zijn met de 1.1.3 firmware :'( ik zie dit niet meer goedkomen...
  #29  
Oud 18-01-08, 13:48
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Ik geef de hoop nog niet op, de nieuwe firmware is met moeite 3 dagen beschikbaar.
*fingers crossed*
  #30  
Oud 18-01-08, 14:26
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Tsjonge jonge jonge als we peg hebben duurt het nog een eeuwigheit totdat 1.1.3 gehackt is... En dan hebben we 1.1.3 geinstalleerd en dan is het... OK now what.... Zo extreem zijn de veranderingen nou ook weer niet

Greetz, Stiruam
  #31  
Oud 18-01-08, 19:21
oliver oliver is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Kom juist uit de winkel, heb er een aantal gekocht, allemaal 1.1.2, volgens de store manager zal 1.1.3 niet voor het einde van de maand in de winkel liggen
  #32  
Oud 18-01-08, 19:22
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

welke winkel ben je geweest dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliver Bekijk bericht
Kom juist uit de winkel, heb er een aantal gekocht, allemaal 1.1.2, volgens de store manager zal 1.1.3 niet voor het einde van de maand in de winkel liggen
  #33  
Oud 18-01-08, 19:34
cccarlos98 cccarlos98 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 12
Stuur een bericht via MSN naar cccarlos98
Standaard

Een kleine hint van mijner twegen is de volgende... men moet niet naar de apple store gaan om nog oudere versies te vinden maar naar kleine AT&t shops... Daar verkopen ze ze niet zo snel als in de apple store en heb je meer kans om nog een vorige versie te vinden. Zo kocht ik op 20 dec nog een 1.1.1 versie...
Je moet natuurlijk wat liegen door te zeggen dat je een telefoon koop en dat het bedrijf hem zal aansluiten want anders vragen ze je een social security number en gaan ze hem niet verkopen. Good luck
  #34  
Oud 18-01-08, 19:36
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Heeft iemand behoefte om mij ff te helpen met m'n TurboSIM aan de praat te krijgen

M'n eigen sim met turbosim zit er nu in, maar hij geeft nog steeds: No service aan:S Ik draai nog wel op 1.1.1, nog niet geupdate omdat dat niet meer kan via itunes
  #35  
Oud 18-01-08, 20:29
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diageo Bekijk bericht
Heeft iemand behoefte om mij ff te helpen met m'n TurboSIM aan de praat te krijgen

M'n eigen sim met turbosim zit er nu in, maar hij geeft nog steeds: No service aan:S Ik draai nog wel op 1.1.1, nog niet geupdate omdat dat niet meer kan via itunes
nogal het verkeerde topic!!!!! hier zal je ook geen antwoord op je vraag krijgen... verder indd oliver waar heb je de 1.1.2's gekocht?
  #36  
Oud 18-01-08, 20:34
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

hij hadhem bij University Village vandaan .. me pa is daar nog niet geweeset .. nog geen tijd gehad, druk op het werk .. maar als die storemanager zegt dat ze nog tot eind van de maand verkrijgbaar zijn .. dan kan die nog ff rustig aan doen
  #37  
Oud 18-01-08, 21:05
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Vandaag weer een nieuwe besteld bij iemand die ik ken die in de states is, hij een versie uit week 51 weet iemand of dit nieuwe of oude firmware is?
  #38  
Oud 19-01-08, 01:49
micros micros is offline
• iOS 3.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Als mensen voor langere tijd in de VS zijn kun je vast via eBay.com nog wel een nieuwe 1.1.2 kopen voor weinig meer dan de nieuwprijs.

Pfew, blij dat ik op tijd was...
  #39  
Oud 19-01-08, 03:10
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
hij hadhem bij University Village vandaan .. me pa is daar nog niet geweeset .. nog geen tijd gehad, druk op het werk .. maar als die storemanager zegt dat ze nog tot eind van de maand verkrijgbaar zijn .. dan kan die nog ff rustig aan doen
hmm interessant !! ... ik hoop dat mijn pa ze overmorgen (zondag) nog in bellevue kan halen.. Ik laat het je wel weten ... houd mij ook op de hoogte!!
  #40  
Oud 19-01-08, 04:31
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Hoi,

Zit momenteel in SF en daar hebben ze nog volop 1.1.2 met weeknr's onder de 52.

Gewoon vragen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
web winkels mixthead Koopinformatie Nederland 4 04-04-11 15:29
Tweede leveringsronde bij winkels. martinvb Koopinformatie Nederland 529 14-10-10 20:07
'Winkels' Awater iPhone Apps 0 05-02-10 17:27
stocks in de T-mobile winkels mike Odido (T-Mobile) 9 16-07-09 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:01.