iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Firmware 1.1.3 in de winkels in seattle (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5158-firmware-1-1-3-de-winkels-seattle.html)

Switch 19-01-08 09:40

Ik hoop dat dat in Las Vegas ook het geval is.
De mijne wordt daar dit weekend aangekocht :D:D

MrRichz 20-01-08 01:33

yes, me pa heeft een week 50 iphone weten te bemachtingen ..

sjowol 20-01-08 03:36

dawasniedebedoeling sorryvoordepost...

Fizzy 20-01-08 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Switch (Bericht 43719)
Ik hoop dat dat in Las Vegas ook het geval is.
De mijne wordt daar dit weekend aangekocht :D:D


haha de mijne ook hopelijk:D

herbie65 21-01-08 05:04

Ook hier in NY nog steeds volop week 51 en 52 in de winkels.
Nog geen nieuwere gezien....

konijntje 21-01-08 09:26

yes! mijn pa heeft in seattle in de Bellavue applestore nog 2 week 52 iphones gekocht! over een klein weekje ben ik ook de trotse bezitter van een iphone :D

denboris 21-01-08 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 44883)
Ook hier in NY nog steeds volop week 51 en 52 in de winkels.
Nog geen nieuwere gezien....

even ter verduidelijking,
vanaf welke week zit de nieuwe firmware erop?

*iemand kocht gisteren een iPhone voor mij in NY

DynamicNL 21-01-08 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 44883)
Ook hier in NY nog steeds volop week 51 en 52 in de winkels.
Nog geen nieuwere gezien....

Dat is goed nieuws. Denk dat ik volgende week maandag in NYC zit en zou graag een 1.1.2 willen kopen.
Bij welke Apple store ben je geweest? En hoe kom ik erachter uit welke week een iPhone is als ik in de Apple store ben?
Moet je ook nog steeds een Amerikaans adres opgeven om er een te kunnen kopen?

Groet!
Alexander

konijntje 21-01-08 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denboris (Bericht 44949)
even ter verduidelijking,
vanaf welke week zit de nieuwe firmware erop?

*iemand kocht gisteren een iPhone voor mij in NY

tot en met week 52 heb je iig een 1.1.2 maar ik heb zelfs al berichten gehoord dat 54 nog 1.1.2 heeft... maar alles tot en met 52 zit je zeker safe

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DynamicNL (Bericht 45011)
Dat is goed nieuws. Denk dat ik volgende week maandag in NYC zit en zou graag een 1.1.2 willen kopen.
Bij welke Apple store ben je geweest? En hoe kom ik erachter uit welke week een iPhone is als ik in de Apple store ben?
Moet je ook nog steeds een Amerikaans adres opgeven om er een te kunnen kopen?

Groet!
Alexander

Week nummer zit in het serial.. 4e en 5e nummer (bijv Serial Number: 7T751ABCWH8 is een week 51)

En nee je hoeft geen adres op te geven bij de applestores...bij de AT&T stores weet ik niet maar anders geef je toch gewoon je hotel op :D

DynamicNL 21-01-08 12:15

Bedankt voor je snelle reactie! Klinkt goed :)
Weet je ook of de medewerkers van de Apple store zo 'meewerkend' zijn om je even het serial nummer op de doos te laten checken voordat je hem koopt?

D*mn... nu duurt het me echt te lang voordat ik naar NY kan gaan... Zou super balen als ze ineens alleen nog maar 1.1.3 hebben... Waarom heb ik ook geen vrienden in NY die er alvast eentje voor me kunnen scoren :-) :-)

konijntje 21-01-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DynamicNL (Bericht 45018)
Bedankt voor je snelle reactie! Klinkt goed :)
Weet je ook of de medewerkers van de Apple store zo 'meewerkend' zijn om je even het serial nummer op de doos te laten checken voordat je hem koopt?

D*mn... nu duurt het me echt te lang voordat ik naar NY kan gaan... Zou super balen als ze ineens alleen nog maar 1.1.3 hebben... Waarom heb ik ook geen vrienden in NY die er alvast eentje voor me kunnen scoren :-) :-)

kan ik je niets over zeggen mijn pa heeft ze gehaald.. maarja ze pakken de dozen jij kijkt ff ik bedoel je ziet t in een oogopslag en en anders ga je toch ergens anders heen :).. daar zou ik me niet te druk over maken..

edward007 28-01-08 15:29

Week 54? Daar heb ik nog nooit van gehoord, een jaar heeft toch maar 52 weken?

Vikash 28-01-08 17:39

Ja loopt op een of andere manier door heel vaag.

Enfin vriend van mij is bij 2 stores geweest in California die hebben alleen nog maar week 2/3 aangezien ze alle 1.1.2's naar de grote stores moesten shippen.

bytedust 30-01-08 15:29

Ik heb mijn iphone de 11e januari gekocht in een Appel store in South Beach Miami. Tot mijn verbazing kwam ik er thuis achter dat deze de FW 1.1.1 nog had.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.