//

Hotmail te vaak bezocht?! & Hyves-inboxprobleem

Hotmail te vaak bezocht?! & Hyves-inboxprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 2 problemen, hopelijk weet iemand raad: 1) Ik kan Hotmail niet meer openen op de iPhone via internet (fijner dan de e-mailapplicatie). Kreeg rond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-10, 16:10
mcbes mcbes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Question Hotmail te vaak bezocht?! & Hyves-inboxprobleem

Heb 2 problemen, hopelijk weet iemand raad:

1) Ik kan Hotmail niet meer openen op de iPhone via internet (fijner dan de e-mailapplicatie). Kreeg rond Kerst de melding dat ik hotmail niet meer kon openen (via Safari, Google, niets) op de iPhone omdat die website te vaak bezocht was (weet helaas de letterlijke melding niet meer).....huh??? Is daar een limiet aan dan? Nee toch? Heb T-Mobile gebeld, ze dachten dat het kwam door drukte op Hotmail, en moest onder Instellingen: herstel netwerkinstellingen doen, maar dat hielp niet. Ik kan er nu nog steeds Hotmail niet in (wel via de mailapplicatie maar wil er echt via internet in kunnen). Krijg die melding nu niet meer maar het inlogscherm, en als ik met gebruikersnaam en wachtwoord wil inloggen krijg ik opnieuw het inlogscherm waar naar mijn gegevens gevraagd wordt, telkens opnieuw. Wie weet raad? Erg vervelend dat ik Hotmail niet meer via internet in kan! Toch 1 van de redenen waarom ik de iPhone heb aangeschaft! Op andere iPhones kan ik er wel in, maar op mijn eigen iPhone niet....

2) In de Hyves-applicatie kom ik 9 van de 10 keer niet in mijn Hyves-inbox en krijg de melding 'Inbox kan niet worden geladen'. Heb naar de Hyves helpdesk gemaild en kreeg als advies cache en cookies te verwijderen, maar dat helpt niet.

Ben voor beide problemen naar T-Mobile, naar de Applestore, en de zaak waar ik mijn iPhone heb gekocht geweest, maar niemand weet wat te doen. Hopelijk op dit forum wel. Alvast dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-10, 16:48
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je je geschiedenis ook al gewist? En staan de instellingen verder zoals bij mij?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Safari_inst_iPhone.jpg‎ (40,0 KB, 25x gelezen)
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 10-01-10, 17:07
mcbes mcbes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Had de cookies op 'nooit' staan maar nu veranderd. Helaas.....kom Hotmail nog niet in en de Hyves-inbox ook niet.
  #4  
Oud 10-01-10, 17:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik zou beginnen met deze acties (stap-voor-stap, steeds even kijken of het al lukt):

- cache wissen
- cookies wissen
- geschiedenis wissen
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 11-01-10, 10:34
mcbes mcbes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Hotmail doet 't weer, bedankt! Na 3 keer de cache, cookies en geschiedenis wissen, stapsgewijs deed Hotmail het weer, fijn!
Alleen de Hyves-inbox nog niet.....nog suggesties?
Reageren

Labels
hotmail niet in, hyves-inbox niet openen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? leekiphone iPhone algemeen 13 20-04-10 23:09
Vaak opnieuw opstarten PieterV iPhone algemeen 3 21-07-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.