iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone als touchpad/muis? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5218-iphone-touchpad-muis.html)

Busta227 17-01-08 22:39

iPhone als touchpad/muis?
 
Is het mogelijk om iPhone als een touchpad gebruike soals bij een laptop?
ik bedoel niet heel desktop ofso op je telefoon te zien krijge,want dat gaat traag...
Het is volgens mij wel mogelijk en wel cool..
of bestaat het al en ik ben niet op de hoogte..kan ook..so???????

Tinus 21-01-08 11:48

Ik gebruik logmein om mijn mac en pc's over te nemen. Is opzich een vrij snelle applicatie en werkt ook wel. maar om een macscherm op een iPhone te projecteren.... dan worden de icoontjes wel heeeeeel erg klein hoor.

Ocin 21-01-08 11:55

Volgens mij hoort deze post thuis bij applicaties aangezien je op zoek bent naar een software-oplossing, geen unlock.

Verder heb ik geen ervaring met dergelijke programma's en kan je dus ook niet op weg helpen....

Tinus 21-01-08 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ocin (Bericht 45009)
Volgens mij hoort deze post thuis bij applicaties aangezien je op zoek bent naar een software-oplossing, geen unlock.

Verder heb ik geen ervaring met dergelijke programma's en kan je dus ook niet op weg helpen....

Ja, ik denk dat je idd gelijk hebt.. heeft weinig met unlock te maken.

Busta227 21-01-08 17:11

heey,
Tinus, volgens mij heb je me verkeerd begrepen, ik ben opzoek naar een programma om alleen je muis mee te bedienen, het dus als een touchpad gebruiken...en juist NIET heel je scherm op je iPhone projecteren...of wat logmein ook mocht zijn...

Ocin, sorry dat ik hem hier geplaatst heb, maar ik kan hem niet verplaatsen...als jij weet hoe dat moet, ga je gang!

AlexTemora 13-03-08 18:04

Touchpad Pro!

Werkt als een trein, gewoon even installeren en je kan je PC/Mac bedienen als een Macbook Air. Inclusief pinch werkt als een trein. ook met landscape keyboard etc.?

MDC_NMC 02-12-08 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 81233)
Touchpad Pro!

Werkt als een trein, gewoon even installeren en je kan je PC/Mac bedienen als een Macbook Air. Inclusief pinch werkt als een trein. ook met landscape keyboard etc.?

Blijkt spijtig genoeg nog niet te werken voor 2.1, had deze app gezien op youtube en hoopte deze eigelijk te kunnen installeren :(
Zijn hier nog geen alternatieven op? :confused:

matsombo 20-01-09 17:27

Ik heb iTap staan en dit werkt perfect, je kan switchen tussen een touchpad en een toetsenbord, en op het toetsenbord heb je meteen ook een paar extra knopjes als play/pause, previous/next en kan je het volume van je pc/mac ook aanpassen.
Op je pc moet je een programma openen waarmee je iPhone dan verbinding maakt, het voordeel is dat je dit programma niet hoeft te installeren en dus eenvoudig mee kan nemen op een usbstick. Het is een betaalde application maar je kan al eens proberen met het gratis iTap Volume of het werkt bij jou.
Meer info vind je op iTap mobile - iPhone applications

bako 20-01-09 21:54

het heet vnc
ik gebruik jaduu voor mijn macbook maar hij is ook voor windows
hij werkt egt perfect hij ziet gelijk als er een vnc server is en als er een opgeslagen is

matsombo 20-01-09 23:05

Bij VNC krijg je ook weer het scherm van je pc in het klein op je iphone en dit is niet zo praktisch om te besturen en soms ook niet om ingesteld te krijgen, en je hebt er ook weer software voor nodig die op je pc geinstalleerd wordt. Voor wat Busta227 zoekt is iTap wellicht het best


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.