//

Problemen Ipod, Netwerk, batterij

Problemen Ipod, Netwerk, batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen Ik heb een paar problemen met mijn iPhone 3GS die ik in juni gekocht heb in België. het eerste probleem is eigenlijk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-10, 02:39
Alcaraz Alcaraz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Problemen Ipod, Netwerk, batterij

Hoi mensen

Ik heb een paar problemen met mijn iPhone 3GS die ik in juni gekocht heb in België.

het eerste probleem is eigenlijk dat ik één album meerdere keren terugzie in de lijst van mijn muziek..
Hieronder vind je een screenshot van mijn probleem.


Probleem nr. 2 is eigenlijk dat ik vaak de melding krijg om mijn iPhone op vliegtuigmodus te zetten, zonder dat ik daar eerst iets voor speciaal gedaan heb.. dan moet ik telkens gewoon weigeren en kan ik verder doen met het toestel, maar het is toch wel ambetant..

Probleem 3: hij geeft vaak ook de melding dat het soort van dockinplug ding wat je bvb. bij radio's zie niet bedoeld is voor deze iPhone.. Terwijl hij zelfs neit verbonden is met zo'n inplugding.. ik versta er echt maar weinig van..

Probleem 4: Ik heb gemerkt dat mijn batterij ontzettend snel naar beneden gaat, iedere dag zakt hij toch wel zo'n 40 - 50 % met normaal gebruik, wat ik eigenlijk bijzonder hoog vind.. (de helderheid instellingen staan normaal, bluetooth is uit..) iemand tips om mijn batterijduur te laten verhogen?

Probleem 5: Ik kan mijn iPhone niet meer luid laten spelen: ik krijg alsmaar dit beeld te zien als ik gewoone en liedje selecteer..


zoals je kan zien kan ik het volume niet meer wijzigen, ik hoor zelfs helemaal niets..



Alvast bedankt..

Laatst gewijzigd door Alcaraz; 18-01-10 om 02:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-10, 03:14
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Probleem 1 ligt aan hoe iTunes omgaat met compilatiealbums: per artiest is er een album. Dit is dus "normaal".

Probleem 2, 3 en 5 zijn meldingen die je ziet als een apparaat via de dock connector is aangesloten. Bijvoorbeeld een dock-wekkerradio, FM-zender of een lader. Bij probleem 5 kan het volume dan niet worden aangepast omdat de radio dat dan doet. De luidspreker in de iPhone geeft in dat geval ook geen geluid.

Als deze verschijnselen voorkomen zonder dat er iets aan de iPhone zit vrees ik het ergste voor de dock connector.

Probleem 4 is normaal, niet echt iets aan te doen. Je kunt functies uitzetten die veel energie kosten, zoals Wi-Fi en 3G. Maar dan mis je een hoop van de dingen die een iPhone zo leuk maken.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 18-01-10 om 03:17.
  #3  
Oud 18-01-10, 08:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

V.w.b. probleem 1: in iTunes alle nummers van het bewuste album selecteren, rechts klikken, Info tonen, en er een verzameling van maken.

De problemen m.b.t. het geluid kunnen ontstaan door vuil en/of doordat het apparaat waarop je je iPhone aansluit geen 'Works with iPhone' certificaat heeft.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk problemen :( !!! MyGadgetStoreNL Archief 9 27-04-11 18:04
Problemen netwerk? MDD Odido (T-Mobile) 2 15-04-11 17:16
Problemen batterij tolgaliya iPad algemeen 7 03-08-10 07:56
Batterij problemen RoyalMess iPhone algemeen 12 25-10-09 21:18
België: Netwerk problemen Proximus avdlprive Overige providers België 51 22-10-09 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.