//

IPhone kalender naar exchange kalender?

IPhone kalender naar exchange kalender? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeey, Ik gebruik al een tijdje het kalender op mijn iphone, alleen heb ik pas geleden mijn gmail aan toegevoegd via de exchange. Maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-10, 16:17
mackaliaga mackaliaga is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard IPhone kalender naar exchange kalender?

Heeey,


Ik gebruik al een tijdje het kalender op mijn iphone, alleen heb ik pas geleden mijn gmail aan toegevoegd via de exchange.

Maar ik loop nu tegen het probleem aan dat alle agenda punten op mijn iphone kalender staan niet niet op de exchange

Is er een manier hoe ik deze daarin kan krijgen? (over type heeft geen zin teveel agenda punten)

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

Bedankt voor alle hulp alvast

Groetjess
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-10, 20:39
mackaliaga mackaliaga is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb geprobeerd om de originele kalender bestand te kopieëren naar die van de exchange alleen kon die niet vinden dus geen succes;(

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Groetjes
  #3  
Oud 15-03-10, 12:41
Marc1969 Marc1969 is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oosterhout (NB)
Berichten: 71
Standaard

Ik schop deze even omhoog omdat ik met hezelfde 'probleem' zit. Ik heb onlangs mijn desktop weggedaan en ben overgestapt op een laptop. Aangezien ik al een tijdje van het überlogge Outlook afwilde, ben ik overgestapt op Windows Live Mail. Maar ik kwam er achter dat ik die niet te syncen is met m'n iPhone... Dus heb ik gekozen voor de agenda van Google, aangezien ik voor bepaalde zaken ook GMail gebruik. Nu loop ik dus tegen hetzelfde aan als de TS, ik heb een agenda met 'oude' items (iPhone) en eentje met nieuwe items (Google).

Is er een makkelijke manier (overtypen is NIET makkelijk ) om de items uit m'n iPhone agenda te syncen/over te zetten naar de Google Agenda?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kalender van Iphone naar pc exporteren omdat synchronisatie ECHT niet lukt petervduijnhoven iPhone algemeen 0 05-12-10 13:03
iPhone en Entourage kalender synchronisatie rogier1402 iTunes 0 06-07-10 16:11
Iphone kalender tillie74 Archief 1 23-11-09 17:31
Vanuit kalender naar Google maps mr_bosz iPhone algemeen 1 21-11-09 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.