//

ophalen mail

ophalen mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een beginner, maar toch waag ik het. Ik heb 1 mailaccount (planet). Als ik mijn mail wil ophalen met de Iphone dan lukt dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-01-10, 15:47
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard ophalen mail

Ben een beginner, maar toch waag ik het. Ik heb 1 mailaccount (planet). Als ik mijn mail wil ophalen met de Iphone dan lukt dat soms wel, soms niet. Ik heb het idee dat het wel goed gaat als Outlook op de computer niet actief is. In dat geval ontvang ik de mail op de Iphone, en later ook in Outlook zodra ik dat programma opstart. Als Outlook op de computer aanstaat komt daar de mail binnen, maar niet (meer) op de Iphone. Is dat normaal, of kun je ergens instellen hoe je dat wil?
Ten tweede: Als ik een maitje verzend vanaf mijn Iphone komt dat niet in 'verzonden items' van Outlook. Is het mogelijk om het zo in te stellen dat dat wel gebeurt?
Bij voorbaat veel dank voor een antwoord en het geduld met deze beginnersvraag.

Cappellenj
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-10, 23:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarschijnlijk heb je een pop3 account? (als je het niet weet even bij de Planet helpdesk navragen?)

Dan kun je instellen of berichten die je leest op de server (bij Planet) moeten blijven staan. Ik vermoed dat die optie uit staat in Outlook, waardoor het bericht na lezen daarmee niet meer op de server bij Planet staat en dus niet door de iPhone gelezen kan worden.

Als het inderdaad om een pop3 account gaat, kun je met de standaard mail App op de iPhone verzonden berichten (denk ik) niet op de server zetten.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 20-01-10, 13:16
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Bedankt! Opgelost!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail ophalen Rob. iPhone algemeen 10 30-08-10 12:51
E-mail app met instant ophalen van mail djkavaa iPhone Apps 2 25-06-10 13:43
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 16:06
mail vaker ophalen stijnec iPhone algemeen 8 18-11-09 13:41
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? Rubske Archief 1 04-01-09 00:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.