//

Normaal? Zoekopdracht levert slechts twee dezelfde afspraken op...

Normaal? Zoekopdracht levert slechts twee dezelfde afspraken op... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lastig om mijn vraag goed in de topictitel te omschrijven, maar ik zal het hier wat duidelijker vertellen. In mijn agenda heb ik een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-10, 23:53
Cryptopsy Cryptopsy is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 23
Standaard Normaal? Zoekopdracht levert slechts twee dezelfde afspraken op...

Lastig om mijn vraag goed in de topictitel te omschrijven, maar ik zal het hier wat duidelijker vertellen.

In mijn agenda heb ik een aantal data voor cursussen staan. Allemaal bijeenkomsten van dezelfde cursus op hetzelfde tijdstip, alleen op verschillende data. Wanneer ik in Spotlight nu zoek naar 'Cursus X', verwacht ik een lijstje te krijgen met de, in dit geval, vier cursusdata. Dat gebeurt echter niet. Ik krijg afspraak voor vandaag te zien (had vandaag cursus) en die van de volgende keer. Ik vind dit nogal vreemd eerlijk gezegd. Iemand enig idee of dit normaal is en waarom dit handig moet zijn?

P.S. In verband met het ontbreken van regelmaat is het geen herhalende afspraak. Ik heb gewoon vier keer een afspraak ingevoerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
NA sync met I-Tunes twee dezelfde agenda's op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 2 28-04-10 19:55
Twee dezelfde agenda op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 1 27-04-10 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:28.