Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zelf een linux systeembeheerder en vind het enorm belangrijk om alles te backuppen en dat geldt ook voor mijn iPhone. Hoe maak ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon
Ik ben zelf een linux systeembeheerder en vind het enorm belangrijk om alles te backuppen en dat geldt ook voor mijn iPhone.
Hoe maak ik een volledige telefoonlijst backup in CSV formaat? Ik heb nu idrive en Windows contactpersonen blijft leeg na synchronisatie. Ook heb ik een backup al gedaan door het adresboek bestand te downloaden, maar ik wil graag de optie openhouden om bij een defecte iPhone o.i.d. over te gaan naar een andere telefoon, al ben ik wel gek op de iPhone. En hoe back ik ALLES up? Ik wil graag een methode buiten iTunes om hebben, omdat ik iTunes, o.a. de backupmethode zelf niet helemaal begrijp. Hij maakt altijd backups, maar kan ik bij een mislukte unlock terug? Ik hoor bijvoorbeeld op iphoneclub.nl dat contacten niet opgeslagen worden bij een reservekopie van iTunes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Contacten worden wel mee opgeslagen met een reservekopie. Praat uit eigen ervaring
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je toch met het programma WinSCP je iphone backuppen? (nu vraag ik me wel af of dit ook voor contacten geldt..)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door De Generaal; 23-01-10 om 14:35. |
|
||||
|
||||
Voor de duidelijkheid; ik zat ernaast. Contacten worden wel opgeslagen in de Reservekopie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TOMTOM backuppen. | Everz | Archief | 1 | 19-01-10 22:59 |
Higscores backuppen? | iMickk | Archief | 1 | 19-12-09 02:27 |
hoe kan ik de hele contactlijst legen? | donny88 | Archief | 2 | 06-05-09 13:28 |
Foto: foto's backuppen naar Pc | eurovrij | Muziek, foto & video | 2 | 05-08-08 21:28 |
Photos van contacten backuppen | dendirk | iPhone algemeen | 2 | 03-03-08 10:19 |
|
|