//

[3g] geluid alleen nog via koptelefoon

[3g] geluid alleen nog via koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ben gisteren vrij hard onderuit gegaan in de sneeuw, en gevallen op de kant waar mijn iPhone in de broekzak zat. Nu probeer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-10, 11:44
jakeh jakeh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Hallo,

Ben gisteren vrij hard onderuit gegaan in de sneeuw, en gevallen op de kant waar mijn iPhone in de broekzak zat. Nu probeer ik iemand te bellen, en ik hoor hem niet en hij mij ook niet. Na geluid harder en zachter zetten stond er : belsignaal (koptelefoon). Na het inpluggen van een ipod koptelefoon kon ik plotseling de ander wél horen.

Maar de ander mij dan nog steeds weer niet. Het lijkt er op dat hij automatisch de koptelefoon detecteert, die er dus niet in zit. En nu? Iemand een suggestie die ik kan proberen?

geprobeerd : rebooten, geluid harder en zachter, in settings gekeken.. enz enz

Kreeg gisteravond ook een melding over een accessoire die niet voor de iphone bestemd zou zijn, en een melding over vliegtuigmodus. Zal daar mee te maken hebben. Ook was ie vochtig door de sneeuw. Mooi *****, maar schijnt wat aan te doen te zijn. Eerst jailbreaken..

Laatst gewijzigd door King1987; 24-01-10 om 12:14. Reden: edit knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 24-01-10, 15:17
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger )

* iPhone eens opnieuw opstarten
* iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt)
* iPhone herstellen in iTunes
* iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten
* iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten

PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki
  #3  
Oud 01-02-10, 22:20
bilal58 bilal58 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

Beste
Heb juist hetzelfde probleem als u. Bij mij kwam er ook geen geluid via mijn luidspreker, mijn volume knopjes en mijn knopje voor stil/normaal werkten ook niet meer. Ik heb het binnen gedaan bij de winkel waar ik het aangekocht heb en vandaag heb ik een brief ontvangen dat er in mijn iphone sporen van oxidatie ontdekt zijn. D.w.z valt niet onder fabrieksgarantie en ze vragen 260 EUR voor reparatie.
Indien u daar een oplossing voor vindt gelieve mij daarvan op de hoogte te brengen.

Mvg
Bilal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) Gadgetdude iPhone algemeen 18 01-09-14 20:26
Alleen geluid via oordopjes. Hermadrid iPhone algemeen 5 14-12-13 22:40
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon mikkelnl iPhone algemeen 6 11-06-10 23:58
Geluid vanuit koptelefoon overstuurd jppadam iPhone algemeen 2 16-12-09 10:33
Geluid via luidsprekers alleen links ArnoNijhof iPhone algemeen 2 06-04-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.