iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/52683-scherm-gaat-niet-tijdens-bellen-iphone-3gs-16gb.html)

dima-sam 24-01-10 18:41

Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB)
 
Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje! Ik heb laatst een nieuwe accu besteld voor mijn iPhone. Toen ik alles uit elkaar had gehaald bleek dat de bestelde accu niet gebruikt kon worden. Alles weer in elkaar gezet en hij bleek het gelukkig nog te doen. MAAR: Als ik bel gaat het scherm niet meer uit! Dus ik druk de knopjes soms in met mijn wang!

Iemand enig idee aan welk kabeltje dit moet liggen en hoe dit kan komen?
En kan ik dit denk je zelf maken of moet ik het laten repareren?

Alvast bedankt!

iScorpio 24-01-10 19:38

Kijk eens op deze site of je alles wel goed hebt gedaan ;)

dima-sam 24-01-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 408460)
Kijk eens op deze site of je alles wel goed hebt gedaan ;)

Alles gecheckt. Iphone weer opengehaalden gekeken en opnieuw aangesloten. Helaas doet hij het nog steeds niet.
Nog andere ideeën?
Alvast bedankt!

ControlSje 24-01-10 21:00

bij een 3GS weet ik het niet maar bij een 3G is dan meestal de light sensor flex cable defect. Maar dan doet bij een 3G ook de luidspreker het niet meer.

dima-sam 24-01-10 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 408508)
bij een 3GS weet ik het niet maar bij een 3G is dan meestal de light sensor flex cable defect. Maar dan doet bij een 3G ook de luidspreker het niet meer.

De luidspreker doet het nog wel bij mij. Echter doet de automatische schermhelderheid het ook niet meer.

Andere sugesties?

evmw 24-01-10 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 408508)
bij een 3GS weet ik het niet maar bij een 3G is dan meestal de light sensor flex cable defect. Maar dan doet bij een 3G ook de luidspreker het niet meer.

Die luidspreker hoeft niet per se direct ook niet meer te werken. Maar betreffende het 3GS probleem is het net als bij de 3G deze kabel inderdaad die meestal defect is (of de sensors die er op zitten).

ControlSje 25-01-10 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evmw (Bericht 408527)
Die luidspreker hoeft niet per se direct ook niet meer te werken. Maar betreffende het 3GS probleem is het net als bij de 3G deze kabel inderdaad die meestal defect is (of de sensors die er op zitten).

Ok thnx, ik heb deze klacht alleen in combinatie met een defecte speaker gehad. Heb weer iets geleerd..:d

dpz 27-01-10 11:01

mijn vriendin heeft sinds kort hetzelfde probleem (niet uit elkaar geweest). balen, maar hiervoor moet ie dus gerepareerd worden?

evmw 27-01-10 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpz (Bericht 409415)
mijn vriendin heeft sinds kort hetzelfde probleem (niet uit elkaar geweest). balen, maar hiervoor moet ie dus gerepareerd worden?

Tenzij je kan toveren zal hij gerepareerd moeten worden ja ;)

dima-sam 27-01-10 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpz (Bericht 409415)
mijn vriendin heeft sinds kort hetzelfde probleem (niet uit elkaar geweest). balen, maar hiervoor moet ie dus gerepareerd worden?

ik heb hem opgestuurd naar ipod-service.nl Mijn telefoon is al daar en ik heb al een factuurtje! NU nog even afwachten of alles goed gaat en of hij het doet als ik hem terug heb!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.