//

Vind jij de iPhone €500 waard?

Vind jij de iPhone €500 waard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jep, zeker waard. Voor iPhone heb ik een N95 8GB gehad die 650 euro kostte maar of je die kan vergelijken met Phone ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-01-08, 20:38
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Jep, zeker waard.

Voor iPhone heb ik een N95 8GB gehad die 650 euro kostte maar of je die kan vergelijken met Phone ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-01-08, 20:41
Marquez Marquez is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Stuttgart
Berichten: 58
Standaard

Daar kom ik morgenavond achter als ik m'n iPhone in m'n handen heb!
Kan niet wachten
  #23  
Oud 20-01-08, 20:55
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

500 zou ik er niet voor betalen. Hij is het wel waard, dat wel. Gelukkig heb ik 'm voor 400 dollar kunnen krijgen
  #24  
Oud 20-01-08, 20:57
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Zeker waard , maar ik zou het denk ik niet kopen i.c.m. kingsim etc. ben 13 en zo veel geld heb ik niet, gelukkig had ik hem voor 400 euri, na 3 maanden nog zeer gelukkig.
  #25  
Oud 20-01-08, 21:04
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Nja ik denk dat die wel meer waard is..

de iPod Touch is voor €399,- te koop (Dixons). Dus dan zou de iPhone wel een stuk duurder moeten zijn. zo rond de €550,- en €600,-

je kan er leuke dingen mee doen dus het is het zeker waard.

Laatst gewijzigd door DertKesh; 20-01-08 om 21:14.
  #26  
Oud 20-01-08, 21:05
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Maar de Ipod touch heeft wel 16GB geheugen........ Ook al moet ik toegven dat ik veeeel liever een iPhone heb dan een ipod Touch.
  #27  
Oud 20-01-08, 21:33
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik ben van mening dat het apparaat zeker zijn geld waard is.. heb eerder een touch 16gb gekocht en weer verkocht toen ik de iPhone kreeg. Was al redelijk verslingerd aan de Touch, maar de iPhone verslaat de Touch weer.

De kracht van de iphone ligt hem volgens mij voornamelijk in de souplesse van de interface..vloeiend (ook erg mooi afgewerkt!!). Nog geen foutmeldingen gehad. Snelle schakeling tussen programmaas. Mijn oude MDA Vario II had regelmatig vastlopers en was erg traag.

Voor mij absoluut het topapparaat!! JA is 500 euro waard..maar ja, je moet het wel hebben!!
  #28  
Oud 21-01-08, 09:50
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Vind het een geweldig apparaat, vind hem alleen geen 500 euro waard. Vind uberhaupt geen enkele telefoon 500 euro waard. Voorheen nog in guldens vond ik 1200 gulden voor een telefoon ABSURD.

Eerlijk is eerlijk, ik krijg regelmatig nieuwe telefoons / blackberrie's / pocket pc's om te testen. Voor mij hebben die dingen zowieso een andere waarde dan voor iemand die ervoor gespaard heeft.
Ik zal dus ook niet sparen voor een telefoon. Heb wel leukere dingen om geld aan uit te geven
  #29  
Oud 21-01-08, 09:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik vind hem zelf wel 500 euro waard. Mede omdat ik erg let op het design en de bediening. En die is gewoon super !!

Qua features vind ik het absoluut geen 500 euro waard. Hij is nogal kaal als je hem vergelijkt met andere telefoons zoals de Nokia N95
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #30  
Oud 21-01-08, 10:00
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Inderdaad, eigenlijk zijn het belachelijke prijzen

Maar het went...
  #31  
Oud 21-01-08, 10:19
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karel88 Bekijk bericht
Inderdaad, eigenlijk zijn het belachelijke prijzen

Maar het went...
Inderdaad. Vroeger kreeg ik als kind een doos lego van 100 gulden.
En je was al blij als je met vriendjes en vriendinnetjes overlopertje / verstoppertje speelde. Nu schieten ze de darmen tegen de binnenkant van je tv scherm.

Tegenwoordig krijgen de kids een playstation van 600. Na 1 week beginnen die jong te janken omdat het spelletje verveelt.

Ach ja, tijden veranderen he.
  #32  
Oud 21-01-08, 13:25
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Vind het een geweldig apparaat, vind hem alleen geen 500 euro waard. Vind uberhaupt geen enkele telefoon 500 euro waard. Voorheen nog in guldens vond ik 1200 gulden voor een telefoon ABSURD.

Eerlijk is eerlijk, ik krijg regelmatig nieuwe telefoons / blackberrie's / pocket pc's om te testen. Voor mij hebben die dingen zowieso een andere waarde dan voor iemand die ervoor gespaard heeft.
Ik zal dus ook niet sparen voor een telefoon. Heb wel leukere dingen om geld aan uit te geven
Tja Blackherrie, wat je hier dus zegt is dat je eigenlijk alle telefoons/apparatuur van tegenwoordig te duur vindt. Niet eens zo zeer de iphone in het bijzonder, nietwaar?

Laten we de vraag eens anders stellen dan: Wat vindt je dan van de iphone in vergelijking met andere telefoons van 500 euro?
  #33  
Oud 21-01-08, 14:00
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik vind het ook een geweldig apparaat, via gsmpuntnl gekocht met een vodafone abbo en 200 Euri, apparaat zelf ids idd erg kaal maar voordeel is dat er verschrikkelijk veel apps binnen te halen zijn, welk bij mijn weten voor de N95 niet kan maar ik ken toestel niet ?

De Iphone is dus flink uit te breiden, echter wat Apple wel had kunnen doen is de normale mobiele foon features (MultiSMS, MMS, etc etc) er standaard op kunnen zetten.

Laatst gewijzigd door Spooky; 21-01-08 om 14:38.
  #34  
Oud 21-01-08, 15:08
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Tja Blackherrie, wat je hier dus zegt is dat je eigenlijk alle telefoons/apparatuur van tegenwoordig te duur vindt. Niet eens zo zeer de iphone in het bijzonder, nietwaar?

Laten we de vraag eens anders stellen dan: Wat vindt je dan van de iphone in vergelijking met andere telefoons van 500 euro?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
Tja Blackherrie, wat je hier dus zegt is dat je eigenlijk alle telefoons/apparatuur van tegenwoordig te duur vindt. Niet eens zo zeer de iphone in het bijzonder, nietwaar?

Laten we de vraag eens anders stellen dan: Wat vindt je dan van de iphone in vergelijking met andere telefoons van 500 euro?

Dit is wat ik zeg : Vind het een geweldig apparaat, vind hem alleen geen 500 euro waard. Vind uberhaupt geen enkele telefoon 500 euro waard.

Ik zeg dus niet : alle telefoons/apparatuur.


@spooky
Voor de N95 zijn ook genoeg apps te vinden, geen problemen daarmee.
  #35  
Oud 22-01-08, 08:48
Ruard's schermafbeelding
Ruard Ruard is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Ruard
Standaard

Tja het is net wat je er voor uit wil geven ik heb er 660 dollar voor betaald en werkt als een trein. Tuurlijk kan het goedkoper maar moet je er ook meer voor doen. Ik wou kosten wat kost een Iphone hebben dus ik heb gewoon neer geteld wat ze wouden hebben. en gelukkig voor ons staat de dollar laag dus. En als je het vergelijkt met wat voor korting je kan krijgen als je over stapt op sim only dan verdien je het in een jaar weer terug. Oftewel je moet eerst inversteren om daarna het geld weer langzaam terug te krijgen.

En kort bekeken voor 450 euro is nog steeds minder dan al mijn pda die ik in de voorgaande jaren heb versleten. Dus voor dat bedrag kan je in mijn ogen geen leukere en gavere telefoon kopen.

beetje rekenen en hij kost niks.
  #36  
Oud 22-01-08, 14:23
sleeps sleeps is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

ik krijg mijn gsm's normaal gratis via de zaak maar voor de iphone heb ik met plezier 350 euros(399$+74eur turbosim) neergeteld
  #37  
Oud 25-01-08, 17:28
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Heb zelf ook nog een TyTN HTC ook mooi maar die is nu al voor de derde keer ter reparatie en dat voor 735 EURO !!!!

Dus.... nou heb ik zelf geen 500 euro uitgegeven aan de iphone omdat ik connecties heb en hem uit de states laat meebrengen.

Maar evengoed is hij zeker 500 of meer nog waard... zeker met wat die meer kan dan een PDA of smartphone
  #38  
Oud 25-01-08, 20:16
dkjsk dkjsk is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

een gemiddelde smartphone met de helft van de functies is al 500 euro. en zeg nou zelf hij is wel sexy
  #39  
Oud 25-01-08, 20:29
Ezra's schermafbeelding
Ezra Ezra is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 129
Standaard

Vind hem wel 500 euro waard maar ik zou het er niet voor geven..
  #40  
Oud 26-01-08, 03:02
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Heb nog een iPhone maar hoop er binnen nu en 1 maand een te hebben. In vergelijking met andere telefoons van 500 euro (N95, luxe Samsung of SE) denk ik dat dit een hele mooie en vernieuwende telefoon is. Ben nu een jaar een Mac gebruiker en heb inmiddels wel door dat Apple alleen aparaten maakt die gewoon werken en doen wat je er van verwacht. En daar heb ik zeker het geld voor over! Ik hoop er iets minder dan 500 euro voor kwijt te zijn maar vind het de telefoon zeker waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vind jij de beste film? Hoppieee Chat en geruchten 45 23-09-11 17:16
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic iMario Chat en geruchten 219 18-01-11 14:59
Welkle cydia ringtone vind jij leuk? stony667 Jailbreak apps en thema's 1 05-11-10 10:04
Wat vind jij het ideale fitnessprogramma? DutchAppeal iPhone Apps 17 02-03-09 20:04
Wat vind jij de leukste app? Michael Chat en geruchten 0 22-09-07 08:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.